در جلسه کمیته تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات کانون مداحان فریدونکنار

یک مداح از کورس انتخابات خارج شد

به گزارش بصیر، جلسه کمیته تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات کانون مداحان و شاعران مذهبی فریدونکنار با حضور اعضای این کمیته در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد که در نهایت یک مداح از کورس انتخابات خارج شد.

رییس اداره سازمان تبلیغات فریدونکنار در جلسه کمیته تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات کانون مداحان و شاعران مذهبی این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره، گفت : امام حسین (ع) به تمامی جوامع بشری تعلق دارد و اربعینی که گذشت اثبات کننده این ادعا با حضور ۶۰ کشور جهان در عتبات و عالیات بودیم.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم نژاد، تصریح کرد:  اعمال و عبادات ما باید عاری از هرگونه ریا باشد مهمتر از آن رضایت پروردگار است.

در ادامه این جلسه ابراهیم رحمانی مسئول تشکل های دینی نیز با ارائه گزارشی از اقدام های انجام شده تا این لحظه، خاطرنشان کرد: سعی شده است از افراد حائز شرایط نامزدی در انتخابات دعوت به عمل آید و در این راستا افراد حقیقی و حقوقی همکاری لازم را داشته اند و امیدواریم با تایید صلاحیت این افراد بتوانیم شاهد برگزاری انتخاباتی مناسب در ۱۲ دی ماه در این شهرستان باشیم.

سید احمد میر رمضانی مسئول فرهنگی این اداره نیز در این جلسه گفت: بر اساس مدارک موجود در پرونده های کاندیداها و اعمال نظر اعضای کمیته تایید صلاحیت از مجموع ۱۳ داوطلب ، ۱۲ نفر تایید و ۱ نفر نیز به دلیل عدم وجود مدارک لازم از لیست نامزدها خارج شد.

مسئول کانون مداحان و شاعران مذهبی استان مازندران نیز در ادامه تصریح کرد : در مدیحه سرایی، مداحان باید حامی ولایت باشند و رفتار و اخلاق آنان بازگوکننده دستورات دینی است.

محمد محسن زاده خاطرنشان کرد: در این لباس خود را نبیند و در فکر تبلیغ برای خود نباشد یعنی خودمحور نبوده بلکه خدامحور باشد و قطعا اگر مداحان توانمند در شهرستان ها چنین دیدی داشته باشند حتی اگر به هر دلیلی در انتخابات حائز شرایط نشوند دست از تلاش برای ساماندهی وضعیت مداحی شهرستان بر نمی دارند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا