تغيير موضع سرمربي پرسپوليس

بصیر، دیگر همه می دانند که پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. مشکلات مدیریتی این تیم و بازداشت حمیدرضا سیاسی باعث شده تا تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند هنوز نتوانسته باشد بازیکنی را به فهرست خود اضافه کند.


مشکلات مدیریتی پرسپولیس در کنار اتفاقات عجیبی که در بازیهای این تیم می افتد – مربیان پرسپولیس عقیده دارند گلهایی که این تیم دریافت می کند بسیار بچه گانه است و روی اشتباهات فردی بازیکنان این تیم به خصوص دروازه بانانش حاضل می شود – باعث شده بود که دیروز کاسه صبر حمید درخشان لبریز شود و در مصاحبه ای اعلام کند که با این وضعیت از پرسپولیس می رود چرا که آبرویش برایش مهم تر از مسائل دیگر است.

با این همه مصاحبه ای که امروز از قول درخشان در ایسنا چاپ شده نشان دهنده تغییر موضع اوست و سرمربی پرسپولیس دیگر حرف از رفتن نزده. او گفته: درست است که مشکلاتی وجود دارد اما آیا قرار است همه مشکلات تا انتهای فصل با ما باشد؟ یعنی قرار است بازیکنان محروم و مصدوم ما به جمع ما اضافه نشوند؟ آیا این انصاف است؟ من تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم . تا زمانی که بتوانم و احساس کنم می‌توانم به این تیم کمک کنم در کنار پرسپولیس خواهم بود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا