فرمانداران قبل از اذان صبح به فرمانداری بروند/بازدیدهای سرزده افزایش یابد

بصیر، ربیع فلاح امروز در ستاد خدمات سفر استان مازندران با اعلام اینکه برای رسیدگی به امور استان مشکلات و مسائل باید بررسی شود، اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید در حیطه وظایف خود پاسخگو باشند.

 
وی خواستار حضور فعال‌تر فرمانداران در سطح شهرها و مراکز استان شد و گفت: فرمانداران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند. 
 
استاندار مازندران با بیان اینکه باید در همه مساجد شهر نماز جماعت اقامه شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مشکلات مساجد را حل کنند و این موضوع باید تا هفته آینده اجرا شود. 
 
این مسئول خواستار حضور افزایش بازدیدهای سرزده مدیران و فرمانداران از مراکز خرید، کشتارگاه‌ها، مراکز توزیع میوه و بیمارستان‌ها شد و گفت: باید زمینه افزایش کیفیت خدمات در سطح مازندران فراهم شود. 
 
وی به بازدیدی که از مراکز بیمارستانی در سطح استان انجام داد اشاره کرد و افزود: زمینه افزایش خدمات بیمارستانی بخش خصوصی نیز فراهم شود و کیفیت خدمات در این بخش‌ها نیز باید با روند مناسبی پیگیری شود. 
 
فلاح با اعلام اینکه زمینه بهبود کیفیت خدمات در مراکز بین‌راهی باید فراهم شود، گفت: فرمانداران در این زمینه فعال‌تر عمل کنند. 
 
استاندار مازندران در پایان خواستار استفاده از خیران در توسعه خدمات شهری شد و ابراز داشت: از ظرفیت خیران در زمینه گردشگری استفاده شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا