توصیه آیت الله وحید به افزایش جمعیت

بصیر،  آیت الله حسین وحید خراسانی امروز در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهمیت سلامت جسم و روح در زندگی و سعادت بشر را یادآور شد و اظهار داشت: جسم مردم به شما پزشکان و روح مردم به روحانیون و عالمان دین سپرده شده است.


مرجع تقلید شیعیان افزود: بین روح و بدن ارتباط عجیبی است حتی یک خیال در روح و یک فکر بر جسم تاثیر دارد و عکس العمل آن قابل مشاهده است و به همین جهت هم گفته شده است که عقل سالم در بدن سالم است.

استاد عالی حوزه علمیه قم با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت در ایجاد اصلاح در حوزه سلامت کشور خاطر نشان کرد: حرف و سخن شما در اطبا موثر است و انشاءالله سفارش کنید به اطبا برای فعالیت بیشتر و خدمت بهتر به مردم و همچنین تشویق آنان به شرکت در عزاداری‌های شهادت حضرت زهرا (س) فعال باشند و حضور در طرح داوطلبانه طبابت رایگان در ایام شهادت حضرت زهرا(س) که اجر بسیاری دارد.

معظم له ضمن توصیه به افزایش زاد و ولد در کشور تصریح کرد: تربیت نسلی توانمند در هر زمان امری حیاتی است و شما هرقدر می‌توانید به این مهم کمک کنید.

آیت الله وحید خراسانی افزود: رئیس جمهور آقای روحانی، نیت خدمت دارند و انتخاب شما انتخاب بسیار ظریفی بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به ارائه گزارشی از فعالیت‌های وزارت بهداشت در بخش توزیع دارو و بیمه روستایی پرداخت.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا