استیلی:همچنان سرمربی راه‌آهن هستم

بصیر، حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در روزهایی که باشگاه راه‌آهن با قدمتی بیش از ۷۰ سال مالکی نداشت، با اصرار و درخواست صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل وقت و بازیکنان، برای گرفتن مالکیت باشگاه اقدامات لازم را انجام دادیم. در نخستین مرحله به همراه هادی ساعی و ۶ نفر از اعضای دادستانی قراردادی امضا شد تا باشگاه به ما داده شود.


وی افزود: بعد از یک ماه به ما اعلام شد قرارداد نمی‌تواند رسمی باشد زیرا باید مزایده گذاشته شود. چون کسی در دو مرحله از مزایده شرکت نکرد، دوباره مالکیت به ما داده شد. پس از آن پیش قرارداد بازیکنان و طلب سال گذشته آنها را پرداخت کردیم و درحالیکه قرار بود بعد از یک ماه مالکیت به ما واگذار شود، این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اضافه کرد: بعد از ۶ ماه و پیش از بازی با نفت تهران به ما گفتند دیگر در باشگاه هزینه نکنید زیرا مالک نیستید. حال باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد اما باید وضعیت پرداخت‌هایی که ما در این مدت انجام دادیم مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه به خاطر این مشکلات از مالکیت باشگاه راه‌آهن استعفا داده است، افزود: با توجه به اصرار نفرات در خصوص ادامه همکاری‌ام با تیم ، فعلا به عنوان سرمربی تیم در خدمت راه‌آهن هستم تا در آینده وضعیت باشگاه مشخص شود.

استیلی در خصوص جدایی وحید طالب‌لو و سایر بازیکنان از تیم راه‌آهن، اینگونه اظهار نظر کرد: امسال ۶ نفر از بازیکنان راه‌آهن به تیم امید راه یافته‌اند و رامین رضائیان به تیم بزرگسالان دعوت شد. امروز تیم و بازیکنان راه‌آهن شرایط خوبی دارند، تاجائیکه ۸۰ درصد بازیکنان ما را تیم‌های دیگر می‌خواهند که به آنها گفتم باید ببینیم چه پیش می‌آید.

وی در ادامه افزود: سازمان لیگ هم به دادستانی اعلام کرده است تا مشخص شدن وضعیت باشگاه راه‌آهن، هیچ بازیکنی از تیم جدا نشده و به باشگاه دیگری نخواهد رفت. ضمن اینکه اگر مشکلات حل شود دوست داریم مثل گذشته، راه‌آهن باشگاهی بازیکن‌ساز باشد. درحال حاضر امیدوارم مشکلات‌مان هرچه زودتر حل شود تا همانند گذشته بازیکنان مطرحی از تیم راه‌آهن به فوتبال ایران معرفی شوند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پایان در مورد انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید گفت: جا دارد از اینجا به ایشان تبریک بگویم. خدا را شکر خیلی زود مربی انتخاب شد. خاکپور هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی شرایط خوبی دارند و امیدوارم به همراه حبیب کاشانی، مجید صالح و هادی طباطبایی این تیم را بعد از ۴۰ سال به المپیک برساند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا