ویژه 9 دی/ 1

شکست فتنه آمریکایی در برابر بصیرت مردم

بصیر، حماسه ای دیگر در تاریخ طلایی انقلاب اسلامی رقم می خورد و از آن به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران نام می برند، روزی که استکبار جهانی بار دیگر شکست را در مقابل چشمان خود دید و این بار صدای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و درود بر ولایت در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد و بار دیگر مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران یک گام به جلو برداشتند و دشمن و استکبار جهانی را دو گام به عقب راندند.

حماسه عظیم سیاسی مذهبی که در آن ملت ایران صاحب عزتی دوچندان تر شد و خفت و خاری برچهره ننگین دشمن نمایان تر، ۹ دی ماه ۱۳۸۸ سالروز تولد دوباره ملتی فهیم و سالروز به هلاکت رسیدن نقشه ها و توطئه های دشمنی ذلیل است.

روز ۹ دی را روز بصیرت نام نهادند چراکه ملت فهیم ایران با شور و شعور به صحنه آمدند و با امام حاضر عصر تجدید میثاق بستند، مردمی که با روحی خسته از بی حرمتی فتنه گران به سید و سالار شهیدان در روز عاشورا و با به آتش کشیدن پرچم مقدس حسین بن علی (ع) در این روز به خیابان ها آمده و شعار هیهات من الذله را به گوش مستکبرین جهانی رساندند.

جنبش و حرکت حماسی ۹ دی ۸۸ مردم ولایتمدار ایران به نوعی به واسطه اربعین حسینی به وجود آمد چراکه امام حسین (ع) نیز نتوانست ظلم و خفقان را تحمل کند و برای احقاق حق و روشن ماندن نور خورشید اسلام به پا خاست و امروز پس از گذشت سالیان متمادی این نور خاموش نشده است و قطعا هم خورشید پر نور ۹ دی ماه ۱۳۸۸ تا سالیان سال غروب نمی کند و همواره در تاریخ پر رمز و راز انقلاب ایران اسلامی روشن خواهد ماند.

در این روز مردم در واقع از اعتقادات و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشوری که برای بدست آوردن عزت هزاران جوان و نوجوان خود را از دست داد و پرچم این کشور با خون شهدا تزئین شده، دفاع کرده اند و چه خوب مشتی سنگین بر دهان فتنه و سران فتنه و فتنه گران بوده است.

حال به امروز سری می زنیم، هر لحظه باید منتظر ایجاد فتنه ای جدید از سوی استکبار علیه ملت ایران باشیم، در آن روزها که درب های کشور بر روی غرب بسته بود و از کوچکترین تعاملی خبر نبود آن حادثه عظیم روی داد، اما در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به مذاکره با ۱+۵ و غرب تن داده است و رودرروی یکدیگر نشسته اند، باید مواظب بود که خدای ناکرده با کوچکترین غفلت از سوی مردان دیپلماسی کشور دچار فتنه ای دیگر نشویم و روزگاری سیاه در تاریخ ایران زمین به ثبت نرسانیم.

امروز که بحث نرمش قهرمانانه از سوی رهبر مطرح شده است نباید ملعبه دست بازیگران غربی قرار گیرد و شما مردان مذاکره کننده هسته ای ایران نباید هرگز اجازه کوچکترین سوء استفاده از سوی ۱+۵ از این فرموده گهربار مقام عظمای ولایت را بدهید، باید هوشیار باشید چرا که دشمن گرگ صفت است و عادت گرگ خوابیدن با چشمانی باز است…!!!

در شرایط کنونی هر لحظه ممکن است که ۹ دی های دیگری خلق شود، باید مواظب بود و با بصیرتی بی نظیر و بدون خسته شدن از سختی مسیر راه درست را پیمود و به سر مقصد نهایی و مطلوب رسید.

اما آنچه پس از گذشت نیم دهه از این حادثه، که نقش اساسی غرب و همدستی سران فتنه با آنها به وضوح روشن شده است، بسیجیان و مردمان انقلابی کشورمان چیزی چزء نابودی و اعدام این دنیاطلبان را نمی خواهند.

مردم فهیم کشورمان که همواره در تمامی صحنه های انقلاب حضوری پررنگ دارند این بار نیز خواهان اشد مجازات نسبت به حرمت شکنانی هستند که با تفکر براندازی این نظام شیعی و مقدس که در جهان نفوذ و ورود کرده است دست به ایادی و فساد زدند.

امروز بیش از پیش وظیفه حمایت از ولایت برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر دوش همه سنگینی می کند و باید با هدایت رهبری و حضور پررنگ در صحنه های سیاسی و اقتصادی این راه را هموار کنیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا