نجات زائران رضوی از حادثه ریزش آوار

بصیر، فیروز یزدانی سرپرست جمعیت هلال احمر مشهد، در ارتباط با ریزش آوار بر سر زائران رضوی در ۶۰ کیلومتری مشهد اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و عبور زائران پیاده از محورهای جاده‌ای خراسان رضوی اهالی روستاهای استان از باب ارادت به ساحت حضرت رضا (ع) از این زائران پذیرایی می‌کنند که در همین راستا نیز یک خانواده چهار نفره میهمان اهالی روستای شورک ملکی واقع در ۶۰ کیلومتری مشهد می‌شوند که متاسفانه به جهت بافت روستایی سقف خانه ریزش کرده و این امر سبب می‌شود تا این چهار نفر بر زیر آوار بمانند.

سرپرست جمعیت هلال احمر مشهد افزود: با اعلام این موضوع دو تیم از نیروهای امداد و نجات از مشهد به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شوند و خوشبختانه آسیب جدی به این افراد وارد نشده و سه نفر در همان ابتدا به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

وی عنوان کرد: فقط دختر خانواده از ناحیه اندام فوقانی دچار بی‌حسی بود که برای رسیدگی بیشتر با آمبولانس به بیمارستان قائم مشهد منتقل می‌شود.

یزدانی با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۲:۵۰ بامداد امروز به پایان رسید، گفت: نیروهای هلال احمر برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مسیرهای استان مستقر هستند و در این راستا از ۹ استان کشور برای کمک به حوزه امداد و نجات نیرو اعزام شده است.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا