ویژه 9 دی/ 2

۹ دی پایانی بر تفکر لیبرال‌دموکراسی عده‌ای «کهنه به دوران رسیده»!

بصیر، تنها چند روز دیگر با سالروز پیروزی بصیرت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکست فتنه غربی به سرکردگی آمریکا باقی مانده است.

روزی که در آن حماسه پیوند ملت و ولایت در این سرزمین جلوه ای دیگر یافت و موجب افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی شد.

حادثه ای که با حضور مردم همیشه در صحنه به ویژه جوانان انقلابی که آن زمان و دفاع مقدس را درک نکردند اما همواره پا به رکاب و گوش به فرمان رهبری ایستاده‌اند، عده ای که امروز سران کشور از آنها به «تازه به دوران رسیده» نام می برند به بهترین شکل ممکن با شکست مفتضحانه استکبار جهانی و فتنه گران خاتمه یافت.

به نظر نگارنده، سالروز ۹ دی، پایان تفکر غربی لیبرال دموکراسی عده ای«کهنه به دوران رسیده» بود، چرا که در آن زمان یارانی که امروز مدعی تجربه و درک بالا از شرایط را دارند نتوانستند خود را از منجلاب فتنه‌انگیزی بیرون بیاورند و در مرداب این توطئه غربی به سرکردگی آمریکا غرق شدند.

همین افرادی که امروز با شعار تدبیر و امید با به کار بردن الفاظی چون «تازه به دوران رسیده» یاس و ناامیدی را بر بدنه کشور تزریق می کنند، در آن روز، یا روزه سکوت گرفته بودند و یا خود از اصحاب اصلی سران فتنه بودند، سرانی که اتفاقا آنها نیز خود را یار دلسوز نظام و انقلاب می دانستند و در لفافه به دنبال ترویج افکار لیبرالی در نظام و حذف اسلام در کشور بودند و در صدد براندازی ولایت برآمدند.

همین افرادی که سال ها تجربه حضور در بالاترین رده‌های امنیتی کشور را داشتند و امروز به عنوان رئیس یک قوه، در حال فعالیت! هستند، وزرایی برای خود برمی گزیند که به دلیل حضوری پررنگ در فتنه ۸۸، از سوی مجلس شورای اسلامی برای چندین بار رای اعتماد نمی گیرند.

سران کشوری که دم از آزادی سران مستکبر و مفسد فتنه می زنند و منافع خود را در گرو آزادی آنها می دانند، آزادی کسانی که غیر از غرب، آمریکا و عده ای خاص! در درون را خوشحال نمی کند.

حال این افراد که قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، برای اینکه از رای عده‌ای دانشجونما برخوردار شوند در روز منتصب به آنها قول آزادی سران فتنه را می دهند و به دنبال بازگشت کورسوی امیدی برای روزهای مهم پیش رو در مجلس و دولت در آینده هستند.

اما این افراد باید بدانند که جوانان ایرانی همواره گوش به فرمان ولی امر خود آماده ایستاده اند تا جان خود را تقدیم رهبر و نظام مقدس انقلاب اسلامی کنند و حتی برچسب الفاظ کوته اندیشانه ای چون تازه به دوران رسیده به این سرمایه های انقلابی نیز نمی تواند سردی و یاس را در جسم و روح جوانان‌مان القاء کند.

این جوانان خوب می دانند که با کمرنگ شمردن ۹ دی ها، انحراف کشور با آزادی افکار لیبرالی آغاز می شود و نباید آزادی بیش از حد را به بعضی از کهنه به دوران رسیده ها بدهند که در این صورت افول اسلام و نظام نیز به دست همین افراد مدعی! آغاز می شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا