ویژه 9 دی/ 4/ کارشناس سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز

۹ دی، جوشش تفکر انقلابی ملت ایران در تبعیت از ولایت بود/ لزوم تلاش بزرگان کشور در راستای منطق رهبری

به گزارش بصیر، جواد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به فرارسیدن سالروز ۹ دی، اظهار داشت: حادثه ۹ دی، جوشش بصیرت و تفکر انقلابی ملت ایران در تبعیت از ولایت بود.

وی تصریح کرد: عده ای در آن روز از کج‌فهمی یا خط‌گیری از دشمن می خواستند زیر بنای حکومت را برچینند، اما این کشور آن چنان مقاوم و مستحکم است که تلاش چند ساله آنها نیز بی ثمر ماند.

این کارشناس سیاسی اذعان داشت: حادثه ۹ دی حرکت روبه جلوی کشور را در مقطعی کند کرد اما با حضور ملت و با اشاره مقام معظم رهبری و روشنگری ایشان آن هم در زمانی که تمامی دستگاه های گوناگون در مدیریت این مسئله عاجز مانده بودند، طومار همه این جریان ها یکجا جمع شد و به زباله دان تاریخ پیوست.

۹ دی را باید در این مقطع دید

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه حادثه ۹ دی را باید در این مقطع نیز دید، گفت: ملت ایران در ۹ دی به امیرالمومنین این پیام را دادند که ما در کنار فرزندتان «سید علی» ایستاده ایم و از همه وجودمان برای مدیریت جمهوری اسلامی در راستای ولایت علوی فروگذار نمی کنیم و این میدان را ادامه می دهیم.

یادگار ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در ۹ دی ملتی بصیر آمدند، در کنار امامی بیدار ایستادند و از کیان اسلام و انقلاب اسلامی، منطق شهدا، تنها انقلاب شیعی و رهایی بخش جهانی دفاع کردند.

راه و راهنما مشخص است

وی افزود: رهبری در آخرین دیدار خود با سران کشور فرمود خطوط قرمزی وجود دارد که آنهایی که به کشور صدمه زدند و ابهت بین المللی نظام اسلامی را زیر سوال می برند نباید میدان‌دار مناصب مهم کشور باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر جایگاهی بخواهد، حرف دیگری داشته باشد قطعا با مواضع مقام معظم رهبری فاصله گرفته است.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: بزرگان کشور باید در راستای منطق رهبری تلاش کنند، کشور برای بار دیگر تحمل برخی از افرادی که در مبانی اصلی این انقلاب که ولایت رکن اصلی این مبنا است تردید ایجاد کنند را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دنیاخواهان و سردمداران غربی به دنبال تضعیف جایگاه ولایت هستند و می خواهند سدی در برابر آن باشند که هرگز موفق نمی شوند و ما نیز باید مطیع محض ولی فقیه زمان خود باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا