ویژه 9 دی/ 5

تیم مذاکره‌کننده چندماه قبل از انتخابات ۸۸ تمایل خود را برای مذاکره اعلام کرده بود

بصیر، مهرداد بذرپاش، با اشاره به اینکه ما همواره کشوری مدافع بودیم و تعرضی به جایی نداشتیم، اظهار داشت: سیاست نظام، سیاستی هجومی نیست بلکه به دنبال دفع شر است.


وی با عنوان اینکه دشمن در پی شبهه‌افکنی با هر وسیله‌ای بین جوانان است، افزود: در حال حاضر ۱۷۰ شبکه فارسی زبان بر روی ۷ ماهواره، برنامه‌هایی را بر علیه ایران ساخته و بر روی امواج قرار داده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی را داشتن مسئولان انقلابی و بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: از شاخصه‌های مسئول انقلابی داشتن، بصیرت و توجیه بودن نسبت به زمان، مکان و اطاعت از ولی فقیه است.

بذرپاش با اشاره به هدفمند شدن ساخت فیلم‌های تاریخی، ابراز داشت: هیچ فیلمی درباره حبیب‌بن‌مظاهر، قاسم‌بن‌الحسن، ابن‌وهب و عبدالله‎بن‎الحسن که یاری‌گر ولی زمان‌شان بودند، ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه بی‌اعتمادی ما به آمریکا از زمان دولت ملی‌گرای مصدق در بحث نفت آغاز شد، اذعان کرد: از همان زمان شروع تحریم‌ها بر علیه ایران کلید خورد.

بذرپاش تصریح کرد: ایران سه مرحله تحریم را پشت سر گذاشت: «۱٫ تحریم داماتو، ۲٫ تحریم ایران و لیبی که بعدها به تحریم جامع علیه ایران تغیر یافت و ۳٫ تحریم نسل سوم که به تحریم شکننده و فلج کننده از آن یاد می‌کنند.»

نماینده تهران اضافه کرد: گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران چند ماه قبل از انتخابات ۸۸، چندین‌بار تمایل خود را برای مذاکره اعلام کرد ولی آنها طفره می‌رفتند و به نظر می‌رسید بعد از انتخابات، آنها منتظر وقوع حادثه‌ای همچون فتنه بودند.

بذرپاش در پایان گفت: در فتنه ۸۸، بعضی از افراد فریب‌خورده به خیابان‌ها ریختند، دولت‌های غربی هم از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و اوباما هم اعلام کرد کلیه توافقاتی که می‌خواست با ایران انجام شود، لغو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا