دعا برای کورپنداران فتنه

بصیر، امسال که حماسه اربعین کربلای ۱۴۳۶، نقطه عطفی در پوشالی بودن تلاشهای استکبار جهانی و اثبات قطعی این شعار نغز و تاریخی امام راحل مان که فرمود امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، با وحدت امت اسلامی بویژه محبان اهل‌بیت(ع) توانست روح جدیدی را بر جان آزادگان جهان بدمد، به نظر می‌رسد عده‌ای که حتی در میان‌شان برخی مسئولان هم حضور دارند، سعی دارند تا ۹ دی را بی صدا سپری کنند و مراسمی در این زمینه برگزار نشود و حرفی از آن حماسه بزرگ به میان نیاید تا میزان وفاداری ملت و خیانت برخی خودی‌های بی بصیرت بازخوانی نشود و نسل جدید از آن ماجراهای تلخ و شیرین مطلع نشود. درنگی کوتاه بر آنچه گذشت، خالی از لطف نیست.


در یکی از شیرین‌ترین اقدام مردم‌سالارانه دینی ملت بزرگ ایران، که با حضور بی‌نظیر ۸۵ درصدی مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری می‌رفت تا در کنار سایر خاطرات افتخارآمیز این ملت واین سرزمین به آرشیو رود، اتفاقی رخ داد که آن انتخابات را نقطه عطفی ساخت در تجربه‌اندوزی جدید ایرانیان.

در هنگامه چالش مشروعیت نظام‌های سیاسی حاکم بر غرب و اروپا، که با حضور حداقلی در صحنه‌های انتخابات برای سران این نظام‌ها دغدغه جدی به وجود آورده بود، سناریوی اختلال براندازانه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از سوی نظام سلطه جهانی با بکارگیری همه عوامل آشکار و نهان داخلی با زمینه‌سازی‌های پرشمار تدوین شد و برای اجرای آن اعتبار نجومی لحاظ شد.

هماهنگی‌های لازم بین گروه‎ها و گروهک‌های برانداز با هر رویکرد و بهره‌گیری گسترده از رسانه‌ها و فضاهای عملیات روانی به‎وجود آمد.

مهم‌ترین رکن پیوند مردم با نظام اسلامی، اعتماد عمومی، از طریق ترویج حیرت‌آور واژه “دروغ است”، مورد تهاجم قرار گرفت و لغزنده‌ترین بستر برای کاندیداها و حامیان آنها و فعالان سیاسی فراهم آورده شد.

حضور حماسی و شوق انگیز مردم در انتخابات شگفت‌انگیز، مورد اعتراف همه رسانه‌های جهانی قرار گرفت.

عمق این حماسه آنچنان بود که رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار در پیام تبریک خود، ابتدا پس از حمد و سپاس بی‌پایان خداوند بزرگ بواسطه این نعمت بی سابقه، به حضرت ولی عصر(عج الله) به دلیل عنایت ویژه ایشان به ملت نستوه ایران در این انتخابات تبریک و تهنیت تقدیم داشتند.

پروژه تبدیل فرصت جدید موفقیت ملت ایران به تهدید با عدم تمکین کاندیدای اصلاح‌طلبان و متهم سازی نظام به تقلب و دروغ کلید خورد و مدیریت واحد و متمرکز این جریان، که بیش از یک سال قبل بوسیله دولت‌های غربی در کشورشان به صورت ویژه تشکیل شده بود، حداکثر هماهنگی‌ها را بوجود آورده تا کلیه ظرفیت‌ها از راست سلطنت‌طلب تا چپ‌ترین گروه‌ها، منافقین، ملحدین، اشرار، قاچاقچیان، تروریست‌هایی همچون ریگی و…، چنان صحنه را با نام کاندیدای معترض به هم ریزند و برای ایجاد آشوب و اغتشاش حتی مقدس‌ترین مقدسات مردم را مورد تعرض و هتاکی قرار دهند تا به هر نحو ممکن کام ملت ایران از خلق حماسه بزرگ انتخابات تلخ شود و تنبیهی باشد برای این ملت آزاده و مؤمن.

در فردای اهانت شرم آور و تلخ به روح ملت ایران، خمینی کبیر، سید و سالار شهیدان و نبی مکرم اسلام صلوات الله علیهم اجمعین، میرحسین موسوی، بارزترین چهره فریب خورده و منحرف و ایفاگر نقش تعریف شده در زمین بازی دشمنان نظام، این هتاکان و متجاسران را ستود و آنان را به ادامه مقاومت در مقابل نظام اسلامی فراخواند.

ملت سترگ ایران که همه فشارها، تخریب‌هایی که توسط اغتشاش‌گران سازماندهی شده انجام می‌پذیرفت، ترورها که بسیجیان متعددی توسط این عوامل به شهادت رسیده بودند، بروز ناامنی‌ها بویژه در پایتخت ام‌القرای جهان اسلام و بی ثبات‌سازی ایران مقتدر را تحمل کرده بودند، سرانجام پس از ۸ ماه سعه‌ی صدر و خویشتنداری به صحنه آمده و در تکمیل حماسه انتخابات دهم ریاست جمهوری، در روز ۹دی ماه ۸۸ با نمایش تصویر شگفت‌انگیزی از وحدت و ایثار در حمایت قاطع از نظام اسلامی خود و با تجدید میثاق نسبت به رهبری معظم انقلاب، که در افشای پدیده فتنه فعال‌ترین و منحصر بفردترین مدیریت را اعمال فرموده بودند، آلبوم افتخارات خود را معرفتی‌تر به غنا رساندند.

اراده عمومی در این روز به جهانیان پیام استراتژیک بودن نظام اسلامی، مقدسات دینی و قدسی بودن جایگاه ولایت و جاودانه بودن پیوند امت با امامت و مردود شدن خواص دنیازده را ابلاغ کرد و عنصر جدیدی در رویکرد عمومی ملت ایران را با عنوان “بصیرت” عرضه کرد که محصول ۸ماه تعمق، تأمل، شکیبایی، تفکر و تطابق ادعاها با اصول و موازین بوده و الی امروز نیز بر غنای مصادیق این عنصر افزوده شده است.

در فروغ بصیرت با طلایه‌داری رهبر معظم انقلاب، افشای لایه‌های پنهان و آشکار شخصیت‌های مردود و مطرود، رسوایی وابستگی خواسته یا ناخواسته ریاکارن ومدعیان خط امامی به لجنه‌های خارجی و شیطانی، لزوم مبنا قرار دادن ملاک‌های اصیل ولایت‌پذیری اشخاص و جریان‌ها، ضرورت حضور مستمر در صحنه‌های روزانه انقلاب و دقت در افکار و رفتار و اعمال مسئولان و شخصیت‌ها و در یک جمله، مصون‌سازی انقلاب در ذیل هوشیاری و عدم غفلت لحظه‌ای مردم، بخشی از دستاوردهای بزرگ ۹دی ماه ۸۸ است که بر محور دین‌داری و افزایش ایمان و اعتقاد جامعه به ولایت و رهبری؛ زیرساخت مواجهه با رخدادهای پیش روی انقلاب به ویژه ریاست جمهوری دوره یازدهم را به وجود آورد که بر فراز این دستاوردها، عبارت “فتنه بزرگ دیگری در راه هست” به چشم می‌آید.

مردم دیندار و ولایی و با تجربه ایران اسلامی، که مدافعان راستین انقلاب اسلامی هستند، هیچ‎گاه نباید از آن غفلت کنند تا شهد ۹دی ماه هر سال بر کام جان‌شان شیرین‌تر ظهور و بروز یابد. ان شاءالله تعالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا