سردار آسودی:باید به مقاومت نمره عالی بدهیم

بصیر، سردار “محمدعلی آسودی” معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درباره چگونگی ترویج فرهنگ مقاومت دفاع و ایثار و شهادت اظهار داشت: فرهنگ مقاومت در بین ملت‌ها جای باز کرده که در یمن، سوریه، لبنان و عراق آحاد مردم دست به دست هم دادند تا در مقابل استکبار و تروریسم ایستادگی کنند. 


وی افزود: مردم کشورهای منطقه متحد شدند تا در مقابل شیطان بزرگ (آمریکا)، صهیونیست‌های تروریست و آدمکش، تفکیری‌های ملحد و کثیف و خبیث که می‌خواهند با اعمال زشت و غیرانسانی ایفای نقش کنند ایستادگی کرده و مقاومت به عنوان یک فرهنگ رو به گسترش مطرح گردیده و نمونه آن مقاومت مردم یمن در مقابل تکفیری‌هاست.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ درباره راهبردهای تئوریزه کردن فرهنگ دفاعی اضافه کرد: دفاع حق مشروع همه ملت‌هاست و هر ملتی این حق را دارد که در مقابل تجاوز از جمله سخت، نیمه سخت و نرم از خود دفاع کنند و مقاومت جایگاه بسیار خوبی در بین ملت‌ها پیدا کرده و به عنوان یک فرهنگ توسط مسلمانان پذیرفته شده است. 

سردار آسودی در پایان با اشاره به نقش آفرینی ملت‌ها در استکبارستیزی و ترویسم خاطرنشان کرد: ارزیابی کلان من این بوده که باید به مقاومت نمره عالی بدهیم و فرهنگ دفاع جایگاه خود را پیدا کرده است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا