مکان آماده شده برای شهدای گمنام در یزد غصبی از آب در آمد!/مالک زمین: من راضی نیستم +سند

بصیر، صبح امروز(دوشنبه) مقدمات محل تشییع شهدای گمنام پس از دست یابی مسئولین به  تفاهمی جامع در خصوص محل تدفین شهدای گمنام در ضلع شرقی میدان امیر چقماق یزد در حال  آماده سازی است.

مسئولین استان یزد پس از اختلافاتی در تشیع شهدای گمنام در مکان اولیه در نهایت به این نتیجه رسیدند که شهدایی که برای دفاع از خون و خاک کشور شهید شدند را درزمینی غصبی  به خاک سپارند!

این در حالی که است محمد حسین سیاح مالک زمین با در دست داشتن سند زمین مربوطه درصدد بود اعتراض و عدم رضایت خود را در میان انبوهی از اقشار مختلف مردم  به  گوش  یکایک مسئولین  در آن مکان برساند.

محمد حسین سیاح خواستار رسیدگی به حقوق و مطالابات خود از مسئولین استان شد و تاکید کرد: بنده به هیچ هنوان راضی نیستم و اگر می خواهند شهیدی تشییع کنند باییستی در زمینی پاک خاکسپاری شوند.

این شهروند یزدی با اشاره به اینکه زمین چهار نفر وارث اصلی دارد بیان کرد: نیمی از زمین به نام همسرم می باشد که بنده وکالت تام الاختیار از جانب وی دارم.

شایان ذکر است یکی از مسئولین استانداری  یزد چندی پیش با انتقاد از کسانی که این مکان را نامناسب می دانند گفت: این مکان، تنها نقطه در سطح مجموعه امیرچخماق است که نه تنها متبرک به قدوم مقام معظم رهبری شده بلکه همیشه به عنوان ورودی مقامات عالی رتبه به جایگاه امیرچخماق مورد استفاده قرار گرفته است.

هم اکنون این سئوال مطرح است…..

* آیا مقام مسئول و ذیربط  در استان  با آگاهی از این که مقام معظم رهبری راضی بر تدفین  شهدا در زمینی غصبی نیستند، مصرانه خواهان تدفین در این مکان شدند؟

* با توجه به تغییر مکان مربوطه  چرا مسئولین استان خودسرانه و  بدون هیچ گونه بررسی اولیه با لودر به جان زمینی که متعلق به مردم است، افتاده  اند؟

 

 

 

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا