۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) را پوشش می دهند

بصیر،  احمد هاشم‌آبادی اظهار کرد: انعکاس برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام شهادت حضرت رضا(ع) در ۶ بخش و با حضور شبکه‌های مختلف درون مرزی و برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه خبر، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، شبکه‌های استانی و شبکه‌های رادیویی برنامه‌ریزی شده است.


وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه ملی در این ایام برنامه‌های حرم مطهر رضوی را پوشش می‌دهند، افزود: مجموع شبکه‌های درون مرزی و برون مرزی حاضر در حرم مطهر رضوی شامل شبکه‌های یک، ۲، ۳، تهران، جام‌جم، قرآن، شما، ۵ شبکه وابسته به معاونت برون‌مرزی شامل شبکه الکوثر، پرس تی‌وی، العالم، سحر و هیسپان تی‌وی، ۱۳ شبکه وابسته به اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، ۶ شبکه رادیویی، شبکه جهانی خبر و شبکه استانی خراسان رضوی است.

وی اضافه کرد: شبکه‌های الاشراق، ولایت، ثامن، الصراط، کربلا، الاهواز، هدهدفارسی، هدهدعربی، المعارف، الغدیر، تمدن و ON۴ ترکیه نیز از سوی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برنامه‌های این ایام در بارگاه منور رضوی را منعکس کردند.

هاشم‌آبادی با اشاره به فعالیت‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در این ایام از جمله انجام نظرسنجی‌ از زائران‌ با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات، تبلیغات محیطی و چاپ پوستر ویژه شهادت حضرت رضا(ع)، بیان کرد: پخش زنده حرم مطهر رضوی از پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir از دیگر برنامه‌های این اداره است.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت ستاد خبری ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی ویژه این ایام در حرم مطهر رضوی عنوان کرد: این ستاد با حضور حدود ۲۰ خبرنگار و سه تیم ویژه عکاسی و تصویربرداری تاکنون بالغ بر ۳۰۰ خبر و گزارش در حوزه‌های مختلف تولید و منتشر کرده است که نسبت به سال گذشته از رشد ۷۰ درصدی برخوردار است.

وی درباره چاپ روزانه نشریه حرم در ایام دهه آخر صفر نیز خاطرنشان کرد: این نشریه برای اطلاع‌رسانی ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام شهادت حضرت رضا(ع) در ۱۱ شماره به سه زبان فارسی، عربی و اردو منتشر می‌شود.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی اضافه کرد: چاپ نشریه حرم به زبان اردو و عربی با همکاری مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، جامعه المصطفی العالمیه و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مشهد انجام می‌شود.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا