هنسی ولوسی‌رپتور ۶۰۰ سوپرشارژد ۲۰۱۵

بصیر، هنسی طی یکی از برنامه های جدید ارتقا خودرو خود به سراغ فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ رفته و همانند گذشته در نهایت محصولی فوق العاده را معرفی کرده است. دست پرورده جدید هنسی بر پایه فورد F-150 FX4 سوپر کرو شکل گرفته و این شرکت هر آن چه که برای عبور از مسیرهای مختلف نیاز دارید را به آن افزوده است. 

 

هنسی ولوسی‌رپتور 600 سوپرشارژد 2015

 هنسی ولوسی رپتور ۶۰۰ سوپرشارژد ۲۰۱۵ نسبت به مدل اصلی این وانت پیک آپ حدود ۳۱۷ کیلوگرم سبک‌تر است و پیشرانه آن توانایی تولید ۶۰۰ اسب بخار نیرو را دارد. هنسی ولوسی رپتور ۶۰۰ به پیشرانه ۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار مجهز شده است. انژکتورهای سوخت ارتقا یافته، سیستم مکش هوا با فشار بالا، اگزوزی از فولاد ضد زنگ و مدیریت پیشرانه با تنظیمات جدید به همراه سوپرشارژر از عوامل موثر در افزایش توان خروجی پیشرانه بوده اند. 

 

هنسی ولوسی‌رپتور 600 سوپرشارژد 2015

در نمای ظاهری نیز به روز رسانی های مختلفی در هنسی ولوسی رپتور ۶۰۰ سوپرشارژد صورت گرفته که از آن جمله می توان به تایرهای ۳۳ اینچی بی‌اف گودریچ که رینگ های ۱۷ اینچی سفارشی هنسی را احاطه کرده اند، چراغ های LED سفارشی روی سقف، دیسک های ترمز برمبو، سپرهای جدید جلو و عقب، وینچ جلو و جلو پنجره جدید با نشان هنسی اشاره کرد.

تنها ۵۰۰ دستگاه هنسی ولوسی رپتور ۶۰۰ سوپرشارژد تولید خواهد شد و قیمت پایه برای آن ۷۳ هزار و ۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا