مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

داوری ۶۷ طرح پژوهشی در آموزش و پرورش فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جمع معلمان پژوهنده فریدونکنار و در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: نگاه ما به کارمان در تمام حوزه ها از جمله پژوهش و تحقیقات باید یک نگاه حرفه‌ای بوده و تخصص های لازم را در این امور داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار پژوهش را به عنوان یک امر حرفه ای برای رسیدن به اهداف بلند تعلیم و تربیت برشمرده و افزود: برای رسیدن به هدف باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده و تعهد سازمانی داشت.

اسماعیل‌زاده تأکید کرد: تحقیق باید کاربردی و روبه‌جلو و در زمینه‌هایی باشد که نیازهای آموزش و پرورش را برآورده سازد.

وی در ادامه نیازهای امروز آموزش و پرورش را پژوهش در زمینه های اقتصادی، تمرکز زدایی، مسائل تربیتی و اخلاقی، خیّرشناسی و توسعه مشارکت عنوان کرد و گفت: استفاده از تحقیق و پژوهش گذشتگان، کمک شایانی برای پیشبرد تحقیقات جدیدتر است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت فریدونکنار خاطرنشان کرد: هرگز نباید به پژوهش به عنوان یک زنگ تفریح نگاه کرد بلکه باید با نگاهی تخصصی و حرفه ای، کارآمدی و تأثیرگذاری تحقیقات و پژوهش ها را در بهره وری، بالا ببریم.

وی از داوری ۶۷ طرح پژوهشی در آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد و اذعان داشت: از این میان،۷ طرح برگزیده شهرستانی و۷ طرح به عنوان برگزیده استانی انتخاب شد و ۲ طرح نیز به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند که این نشان از پیشرو بودن این شهرستان در امر پژوهش در استان است.

یادآور می شود در پایان این همایش از برترین های طرح معلم پژوهنده با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا