سرکرده نهضت آزادی از دولت و نظام طلبکار شد!

بصیر،  ابراهیم یزدی سرکرده نهضت آزادی که در ماههای اخیر به همراه برخی چهره های همفکرش جلسات مخفیانه ای را نیز برگزار کرده است با ارسال نامه ای خطاب به وزیر اطلاعات که دست آویز جدید رسانه های ضد انقلاب و سایت های معاند قرار گرفته است از دولت و نظام طلبکار شده است!


این نامه که خطاب به وزیر اطلاعات عنوان شده با هجمه به دولت احمدی نژاد و دولت روحانی بصورت طلبکارانه حق خواهی کرده است! و با عنوان کردن سه پرسش به دولت حسن روحانی و وزیر اطلاعات تذکر داده است!

ابراهیم یزدی سرکرده نهضت آزادی که در پرونده اش بارها و بارها خیانت به کشور و مردم و جمهوری اسلامی را دارد و بر علیه نظام و انقلاب و امنیت ملی اقداماتی را صورت داده است بصورت طلبکارانه از نظام خواهان آزادی طلبی نهضت آزادی شده است!!!

نهضت آزادی به سرکرده گی ابراهیم یزدی در طول فتنه ۸۸ یکی از ابزار در دست فتنه گران بود تا بر علیه نظام و انقلاب اقدامات عملی صورت دهند .

نهضت آزادی گروهک از هم پاشیده یک ابزار و عنوان فقط دست آویز می باشد که از سوی ضد انقلاب مطرح می شود تا بر علیه نظام و انقلاب جو سازی رسانه ای کنند .

خودفروخته های نهضت آزادی به سرکردگی ابراهیم یزدی بارها و بارها به نظام و انقلاب خیانت کرده و اگر فرصت پیدا کنند ضربه خواهند زد ، اما باید بدانند که مردم هوشیار هستند و بیدار و با بصیرت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب تا ریشه فتنه و فتنه گران را بسوزانند .

امثال ابراهیم یزدی ها که همچنان بعد از فعالیت جدی بر علیه نظام در فتنه ۸۸ با رافت نظام جمهوری اسلامی ایران آزاد هستند دست از افکار شوم و خیانت های پی در پی شان بردارند چرا که ار این بار دست به خیانت بزنند دیگر از رافت اسلامی خبری نیست و این بار متحمل ضرر غیر قابل اغماض و گذشتی خواهند شد.

متاسفانه با برخی اظهار نظرها امثال ابراهیم یزدی ها به خودشان جرات میدهند تا این گونه از نظام و انقلاب حق خواهی کرده و طلبکار شوند تا بر علیه نظام و انقلاب امنیت ملی و رهبری حق فعالیت بخواهند.

خیانت ها و فعالیت های معاندانه نهضت آزادی ها با نظام و انقلاب فراموش نشدنی است و هرگز از یاد و خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد و امثال ابراهیم یزدی ها نمیتوانند در کشور فتنه مجددی را به نظام و انقلاب و مردم تحمیل کنند.

 

 

بلاغ

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا