ویژه 9 دی/7/ یادداشت

اعدام؛ عادلانه‌ترین حکم برای سران فتنه

بصیر، حماسه ۹ دی ۸۸ نشانگر بیداری مردم فهیم ایران است که با حضور عظیم و پرشور در این روز شاهد سرخوردگی رسانه های معاند غربی و همچنین استکبار جهانی و در رأس آنها قدرت های بزرگ غربی تحت زعامت آمریکا هستیم.


در آن روزها که حق و باطل درهم آمیخته و تشخیص حق از باطل دشوار شده بود و با تبلیغات دروغین رسانه های غربی و بزرگ‌نمایی آنها در نشان دادن تجمعات فتنه گران و القاء اینکه نظام و جامعه در مدیریت بحران به بن بست رسیده اند با مظلوم نمایی دروغین سعی در تحریک افکار عمومی داشتند تا بلکه بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

برخی از تحلیلگران خارجی کنش های اعتراض آمیز پس از انتخابات را بزرگ‎ترین چالش داخلی نظام در سه دهه گذشته معرفی کردند.

این در حالی بود که نظام جمهوری اسلامی ایران وارد فاز جدیدی از فتنه می شد، نظامی که در طی ۳۰ سال گذشته فتنه های مختلفی را تجربه و در مقابل تمام تلاش های غرب برای فته انگیزی به خوبی ایستادگی کرده بود، این بار وارد مرحله جدیدی از فتنه شد که ظاهراً برخی از نخبگان که مورد اعتماد نظام بودند، با هم سویی با غرب سعی در به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران داشتند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و مخصوصاً بعد از همه پرسی نظام جمهوری اسلامی در ایران، آمریکایی ها برنامه های مختلف و رویکردهای متعددی را جهت مهار جمهوری اسلامی ایران اجرا نکرده اند که ﺑﻪ ﺣﻮل و ﻗﻮه اﻟﻬﯽ و ﺑا بصیرت مرد ایران تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

یکی از مواردی که در فتنه ۸۸ ملموس است، بحث تئوریزه کردن انقلاب های بدون خشونت بوده که تا حد قابل توجهی مرتبط با نظریات جین شارپ است و باید گفت، در فتنه ۸۸ رسانه ها نقش برجسته و کلیدی را ایفا می کردند.

در این میان دیدار فتنه‌گران داخل با جورج سورس، تئوریسین غرب، خبر از ابعاد وسیع فتنه می داد و ظاهراً اتفاق بزرگی در حال رخ دادن بود!

جورج سوروس با صراحت تمام اعلام کرده بود که من شرط می‌بندم تا یکسال دیگر نظام جمهوری اسلامی نابود شده و دیگر نامی از این نظام و حکومت در دنیا وجود نخواهد داشت.

ظاهراً عده‌ای از اظهارات تئوریسین غرب شادمان شدند و بی‌صبرانه منتظر براندازی نظام بودند و با تحریک احساسات جوانان و سوءاستفاده از عدم آگاهی و تحلیل ناصحیح آنان سعی در عملی کردن اظهارات سوروس داشتند.

جهان غرب خصوصاً آمریکا برای این براندازی هزینه های هنگفتی انجام داده و سال‌ها در تلاش بودند تا بذر فتنه را در ایران اسلامی بارور کنند و حال همه انتظار به ثمر رسیدن این نفاق را داشتند.

تئوریسین های غربی در محاسبات خود دچار اشتباه یا فراموشی شده و غافل از حضور مقتدرانه و زیرکانه ولایت فقیه بودند.

حال این بار نوبت مردم ایران بود تا یک بار دیگر با بصیرت و اعتماد به جایگاه ولایت فقیه پاسخ کوبنده‌ای به فتنه گران داخلی و خارجی بدهند و آب سردی بر آتش جنگ نرم دشمن بپاشند.

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه به حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و مردم ایران یک بار دیگر قدرت و شور انقلابی که در روزهای اول انقلاب با رهبری امام عظيم الشأن به وجود آمده بود را در روز نهم دی ۸۸ این بار به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به رخ جهانیان کشیدند و این حماسه عظیم یادآور روزهای اول انقلاب است.

در واقع حماسه نهم‌دی اقتدار معنوی و قدرت مردمی نظام و جایگاه ولایت فقیه را به نمایش گذاشت و قدرت ملی ما را بازیابی کرد.

مردم ایران در نهم دی ماه ۸۸ نشان دادند که تفکرات عاشورایی و مبارزه با ظلم و کفر، ولایت پذیری و ولایتمداری، مهم‌ترین خط قرمز مردم و انقلاب بوده و این مردم تحت هیچ شرایطی اجازه مداخله قدرت های بزرگ در امور داخلی کشور را نخواهند داد.

در این روز باید تلاش شود، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود و همچنان مردم ایران از دستگاه قضا خواستار اشد مجازات برای سران فتنه هستند.

به نظر می رسد به جز حکم اعدام، هیچ حکمی جوابگوی خون‌های ریخته شده عده‌ای بی گناه در کف خیابان‌ها نباشد و این عادلانه‌ترین حکم برای بی‌خردان ۸۸ است.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا