سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد

آمار دقیقی از معتادان فریدونکنار نداریم/ پلمپ یک کمپ غیرمجاز در فریدونکنار

b15679268a303924a13bf7ee682af006

حجت‌الله عصمتی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار داشت: پدیده شوم مواد مخدر از حالت سنتی به صنعتی تبدیل و دامن گیر بسیاری از خانواده ها و جامعه شده است.

وی تصریح کرد: این پدیده جرمی است که در کشور، استان و شهرستان بیشترین زندانیان را به خود اختصاص داده و منشا بسیاری از جرایم است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: عزم جدی برای مقابله با این پدیده در کشور به وجود آمده و پیشگیری و کار فرهنگی برای جلوگیری از افزایش معتاد بسیار ضروری است.

عصمتی افزود: برای تحقق این امر باید از ظرفیت مردمی در کشور استفاده کنیم به همین منظور اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در دستور کار ستادکل قرار دارد.

وی گفت: در فریدونکنار و در راستای جلب مشارکت مردمی در خصوص برخورد با این پدیده شوم اقدام های بسیار زیادی انجام شده است.

عصمتی با بیان اینکه ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، خاطرنشان کرد: ، دشمن در بخش تهاجم فرهنگی، برای جوانان ما برنامه دارد و هزینه می کند و منابع ما برای مبارزه با این پدیده کافی نیست.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار ادامه داد: باید با تعامل و هم‌افزایی دست در دست هم بدهیم تا نگذاریم آمار معتادان بالاتر رود.

عصمتی اظهار داشت: آمار دقیقی از تعداد معتادان شهرستان نداریم، بدون شک برای برنامه‌ریزی باید آمار دقیقی داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار همچنین از پلمپ یک کمپ غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: دو کمپ ترک اعتیاد در فریدونکنار به طور رسمی فعال است.

وی در پایان از مسئولان فریدونکناری خواست تا با حضور در کمپ‌های مجاز پیگیر نیازهای مربوط به آنها باشند و گفت: پلیس مناطق پرخطر، آسیب پذیر و جرم‌خیز را شناسایی و معرفی کند.

گفتنی است در پایان این جلسه کیوان کاویانی به عنوان مسئول کمیته آموزش و مهارت‌آموزی ستاد منصوب شد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا