ویژه 9 دی/ 9

از موسوی و کروبی شکایت کرده‌ام/پسرم را به مقام ولایت هدیه دادم

بصیر، شهید «ناصر امیرنژاد» در سال ۱۳۶۵ در روستای محمودآباد شهر یاسوج متولد شد؛ با توجه به محرومیت‌ها و سختی‌هایی که در روستا بود، این شهید با هوش و ذکاوت خود پیشرفت‌های تحصیلی قابل توجهی داشت.

 

این شهید فتنه پس از انتخابات، در رشته هوا و فضا در یکی از دانشگاه‌های تهران ادامه تحصیل داد و در دفتر بسیج دانشجویی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشت.

 

وی سال گذشته، سال آخر تحصیلاتش را پشت سر می‌گذاشت که برای تحقیقات در زمینه هوا فضا به دانشگاه شهید ستاری معرفی شد.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/10/03/index.jpg4545.jpg

 

مادربزرگ شهید امیرنژاد که برای دیدار وی از یاسوج به تهران آمده بود، با نوه‌اش در میدان آزادی قرار گذاشت تا او را ببیند ولی از آنجا که محدوده خیابان آزادی به دلیل تظاهرات و اغتشاشات بعد از انتخابات ناامن شده بود، ناصر امیرنژاد این دانشجوی موفق و جوان نخبه بسیجی روز ۳۰ خرداد ماه در اثر اصابت گلوله به ناحیه پهلو به شهادت می‌رسد.

 

از موسوی و کروبی شکایت کرده‌ام

 

رشید امیرنژاد، پدر شهید ناصر امیرنژاد از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که ۴۴ ماه از عمر خود را در مناطق عملیاتی بر علیه دشمنان انقلاب جنگیده است؛ وی بازنشسته هلال احمر بوده و اکنون به کشاورزی در روستای محمودآباد یاسوج مشغول است.

 

 

این پدر شهید فتنه پس از انتخابات با بیان اینکه پسرم را به مقام ولایت هدیه کردم، اظهار داشت: در اغتشاشات و فتنه ۸۸ منافقان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سوی فرزندم تیراندازی کردند و بنده از موسوی و کروبی و دیگر سران فتنه که در حوادث پس از انتخابات نقش داشتند، شکایت کرده‌ام.

 

وی با بیان اینکه پرونده شکایت بنده از سران فتنه موجود است، ادامه داد: سران فتنه و مخالفان نظام به خاطر کارهایی که بر علیه نظام انجام دادند، اصلاً پذیرفته نیستند و نباید جایگاهی در نظام داشته باشند.

 

  فتنه‌گران باعث مرگ فرزندم شدند

 

پدر شهید بسیجی «ناصر امیرنژاد» از شهدای فتنه پس از انتخابات بیان داشت: سران فتنه موجب اختلافات و بی‌نظمی در کشور شدند، فتنه به پا کردند و باعث مرگ فرزندم که سرباز انقلاب اسلامی بود، شدند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه باعث شدند تا سلطنت‌طلبان و گروهک‌های مختلف از شرایط سوءاستفاده کنند و بنده از سران فتنه شکایت دارم و تقاضا دارم هر چه زودتر به این شکایت رسیدگی شود.

 

امیرنژاد اضافه کرد: ما برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی زحمت کشیدیم و سهمی‌ داریم و نباید اجازه دهیم سران فتنه به خاطر منافع خود، خون شهدا و زحمات رزمندگان را پایمال کنند.

 از قوه قضائیه تقاضا دارم سران فتنه را به میز محاکمه بکشاند

 

وی با دعوت خانواده شهدای فتنه پس از انتخابات به مطالبه حق فرزندان شهید خود،‌ گفت: تمام خانواده‌های شهدای پس از انتخابات باید برای خونخواهی فرزندان خود به پا خیزند و از قوه قضائیه تقاضا دارم سران فتنه را پای میز محاکمه بکشاند.

 

پدر شهید بسیجی «ناصر امیرنژاد» از شهدای پس از انتخابات با بیان اینکه علت تأخیر در محاکمه فتنه‌گران را نمی‌دانم،‌ افزود: در حال حاضر قوه قضائیه زبان گویای ما است و باید در محاکمه سران فتنه هر چه زودتر اقدام کند.

 

نقش امروز سران فتنه همچون طلحه و زبیر در دوران امیرالمؤمنین (ع) است

 

وی اظهار داشت: سران فتنه دیگر نباید جایگاه اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند و باید از نظام محو شوند؛ اگر زمانی سران فتنه برای انقلاب زحمت کشیدند، اکنون مانند طلحه و زبیر شده‌اند.

 

امیرنژاد با بیان اینکه سران فتنه به بهانه منشور برادری امام (ره) یا هر روش و به هر شکلی می‌خواهند خود را وارد نظام کنند، اظهار داشت: چهره موسوی و کروبی اکنون برای مردم شناخته شده است ولی کسانی در پشت صحنه هستند که در فتنه ۸۸ نقش داشتند و آنها نیز باید محاکمه شوند.

 

  اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام حتی از عکس شهدایمان سوءاستفاه کنند

 

وی در خصوص علل عدم انتشار عکس شهید ناصر امیرنژاد، بیان داشت: اگر عکس شهید منتشر شود، دشمنان روی این عکس مانور می‌دهند و تبلیغاتی به نفع خود خواهند داشت.

 

پدر شهید «ناصر امیرنژاد» از شهدای پس از انتخابات خاطر‌نشان کرد: پسرم نخبه فکری و دانشگاهی بود و دشمنان می‌خواهند علیه نظام تبلیغات کنند و بگویند نظام ایران نخبه‌کش است و ما اجازه نمی‌دهیم آنها به اهدافشان برسند.

 

وی در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری داخلی و خارجی برای مصاحبه به ما مراجعه فراوانی کرده‌اند تا از ما سوءاستفاده کنند، از خبرگزاری فارس قدردانی کرد و گفت: تنها با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده‌ام.

 

گفتنی است این  گفت  وگو در تاریخ ۸۹/۰۸/۳۰ توسط خبرنگاران با این خانواده شهید یاسوجی انجام گرفت.

 

اسامی و تصاویر ۲۳ تن از شهدای مظلوم ایام فتنه سال ۸۸ به شرح زیر است:

شهید حسین غلام کبیری، بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست محمدی، مصطفی غنیان، سجاد سبزعلیپور، سجاد قائد رحمتی، یعقوب بّروایه، علی فتح علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی،علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین بیگ عراقی، عباس دیسناد، داود سبزی و شهیده فاطمه سمسارپور،فاطمه رجب پور چوکامی، سرور برومند چوکامی.

 

 
شهید «ناصر امیرنژاد»
شهید «ناصر امیرنژاد»
شهید «ناصر امیرنژاد»

 

 

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا