ویژه 9 دی/ 9/ یادداشت ویژه

۵ دلیل مهم برای زنده نگه‌داشتن یوم‌الله ۹ دی

بصیر/ یادداشت از عابد چکاوه

۹ دی ماه سالروز تولد مجدد ملتی فهیم و سالروز به هلاکت رسیدن نقشه ها و توطئه های دشمنی ذلیل است. روزی که استکبار جهانی به منظور براندازی نظام مقدس جمعوری اسلامی ایران و در راس آن رهبری با استفاده از عناصر داخلی طی نقشه های بسیار پیچیده و طولانی توطئه های فراوانی را به وجود آورد و در نهایت نیز به طور مفتضحانه‌ای شکست خورد.

اما در این شرایط که نیرنگ استکبار به وسیله عناصر داخلی بسیار روشن است، بسیاری از اصلاح‌طلبان و خواص جامعه به دنبال کمرنگ کردن و تطهیر عناصر فتنه هستند و برخی از سران کشور نیز به تعداد کمی از دانشجویان در روز ۱۶ آذر قول آزادی این افراد هستند و می خواهند این ایام به دست فراموشی سپرده شود.

در این یادداشت سعی شده دلایل زنده نگه داشتن یوم‌الله ۹ دی بررسی شود تا اهمیت این موضوع بر همگان مشخص شود.

۱٫این کشور بر پایه عقاید و اصولی استوار است که به هیچ فردی و در تحت هیچ شرایطی اجازه تجاوز، حتک حرمت و توهین، به این اصول و عقاید را نخواهد داد؛ دین اسلام، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت،شهدا و امام شهدا، رهبری حضرت ولیعصر(عج) و در زمان غیبتش مقام معظم رهبری، جز خطوط قرمز محسوب می شوند که این ملت با متجاوزانبه این حریم هرگز سازش نمی کند.

۲٫ مردم این کشور خود را با عاشورای حسینی پیوند زده اند، کسانی که روز عزای حسینی را به شادی طی کردند و در روز عاشورا نمک بر زخم شیعیان عزادار ریختند باید بدانند این مردم حاضرند همواره واقعه عاشورا را به وجود آورند و در برابر شامیان و کوفیان برای حفظ و تبعیت از ولی فقیه خود صف آرایی کنند.

۳٫ ۹ دی روزی است که دموکراسی به معنای واقعی در کشور اجرا شد و مهر بطلانی بر اندیشه کوته‌اندیشان داخلی و خارجی زده شد، استفاده از نیرنگی به نام تقلب برای آغاز تفکری ننگین چون براندازی نظام.

۴٫ نیرنگ برخی عناصر داخلی به سرکردگی غرب، حضور باشکوه مردم و مشارکت آنها در انتخابات آن سال را تحت شعاع قرار داد، زنده نگه داشتن ۹ دی در واقع پررنگ کردن حضور حماسی مردانی بصیر است.

۵٫ مهمترین هدف زنده نگه داشتن ۹ دی، تاسی از ولایت فقیه، بصیرت، بینش و آگاهی مردم است تا بار دیگر فتنه ای چون حوادث برنامه‌ریزی شده ۸۸ را شاهد نباشیم، حوادثی که امکان ایجاد آن از سوی عناصر داخلی به سردمداری غرب همچنان وجود دارد.

به هر حال به نظر می رسد عومل فتنه و اصحاب‌شان باید به خوبی درک کرده باشند که انقلاب اسلامی ایران به رهبری نائب امام زمان (عج) به عنوان یک نظام شیعی همواره پابرجا خواهد ماند و حتی با توطئه های بیشمار نیز نمی توانند مانع از رسیدن به هدف اصلی انقلاب یعنی احتزاز پرچم لا اله الا الله در سراسر گیتی شوند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا