ویژه 9 دی/ 10

آزمون صداقت‌ها در مصاف با فتنه/قابل توجه استاندار و فرمانداران شهرهای مازندران

بصیر، از ابتدای امسال تاکنون دو مناسبت ۱۳ آبان (روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) و ۱۶ آذر (روز دانشجو و به شهادت رسیدن سه دانشجو در روز ورود نیکسون معاون رئیس جمهور امریکا به تهران برای تثبیت حکومت شاه پس از کودتای امریکایی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲)،‌ که هر دو با شیطنت‌های امریکا و دخالت‌های غیرت‌ستیزانه و تجاوزکارانه شیطان بزرگ در کشورمان، سمبل مبارزه ملت بزرگ ایران علیه استکبار جهانی تبدیل شد و با ثبت در تقویم هر ساله کشورمان به روزهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل شناخته می‌شود، اما امسال این دو روز با حال خوشی از سوی دولت برگزار نشد و برای ملت ما این سئوال بدون پاسخ باقی ماند که اگر مذاکرات ایران با ۱+۵ (و در واقع مذاکرات ایران با امریکا) از موضع عزت و حکمت انجام می‌شود تا برگی بر اوراق افتخارات ملی‌مان بیافزاید، چرا در روزهای ۱۳ آبان و ۱۶ آذر نباید مراتب تنفر خودمان از امریکا و صهیونیست‌ها را ابراز کرده و منفعلانه رفتار کنیم تا آنها پرروتر از همیشه قبل و بعد از هر مذاکره به ملت عزتمند ایران توهین کنند و از سوی دولت و دستگاه دیپلماسی‌مان هیچ پاسخی دریافت نکنند؟


به راستی این ابهام مماشات مرعوبانه دولت با امریکا و غرب هیچ‌گاه رفع نشد و همچنان در سایه روشن‌های ذهن ملت ایران باقی است تا که بکار آید.

حال، این روزها که در آستانه یکی از بزرگ‌ترین جلوه‌های هشیاری و غیرت و عزت ملت ایران به فاصله چند روز با ۹ دی قرار داریم، باز هم زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که دولت در این سومین آزمون سرنوشت‌ساز نیز تلاش چندانی برای قبولی نزد ملت با عظمت ایران اسلامی به عمل نمی‌آورد و خلاصه کلام این که، خبرهای خوشی از ساختمان پاستور به خصوص در این زمینه به گوش نمی‌رسد.

اما در مازندران عزیز، که مردم غیور و ولایی آن همواره پرچمدار دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حامی جان برکف ولایت بوده و هستند، در شرایطی که خود را برای بازآفرینی حماسه ۹ دی آماده می‌کنند، تحرک چندانی از ناحیه مدیریت ارشد استان و بعضاً فرمانداران شهرستان‌های خود را شاهد نیستند.

بزرگان عزت و غیرت این استان، به ویژه ائمه جمعه و جماعات، اساتید حوزه‌ها و دانشگاه‌ها، نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها و همه دلسوزان دین و دنیای مردم معتقدند که باید با همه عواملی که افتخارات، امنیت و آرامش این ملت و کشور را در تبانی با بیگانگان و دشمنان جهانی انقلاب اسلامی مورد هدف قرار داده‌ا‌ند، مبارزه کرد و هر ساله به طور اکید از آنان برائت جست و در این مسیر چه کسانی سزاوارتر از مسئولان دولتی، که استاندار و فرمانداران در رأس این مبارزه باید قرار داشته باشند.

باید به دور از هر گونه تعارفی گفت که همه شعارها و ادعاهای مسئولان در تدین و ولایی بودن در آزمون ۹ دی، راست آزمایی می‌شود و قابل ارزشیابی و اعتبار خواهد بود.

طبیعی است شتر سواری دولا دولا نداشته باشد، یا باید متدین به ارزش‌های انقلاب و معتقد به ولایت بود و از خطوط قرمز آنها پیروی کرد و یا… .

از یاد نبریم که این خرده قضاوت‌ها در ذهن ماندگار جامعه است که هنگامه انتخابات قضاوت کلانی را متوجه صندوق‌های رأی می‌کند و دولت محبوب یا مطرود را ارائه می‌دهد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا