پرده برداری از مجسمه عظیم کریستیانو رونالدو در زادگاهش

بصیر، کریستیانو رونالدو این فوتبالیست مشهور و جهانی پرتغالی تمام راه را از اسپانیا به زادگاهش جزیره «مادِیرا» در پرتغال سفر کرد تا در مقابل این مجسمه همراه با خانواده‌اش عکس بگیرد.

این ابراز احساسات نسبت به رونالدو کاملا قابل درک است؛ او هم اکنون به عنوان بزرگ‌ترین جاذبه این جزیره شناخته می‌شود و او حتی موزه‌ای شخصی به نام «CR7» در شهر «فونچال» جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده دارد. کریستیانو رونالدو نیز در پاسخ به این احساسات به این شهر سفر کرده و همراه خانواده‌اش و پسرش در مقابل این مجسمه عکس انداخته است.
مجسمه برنزی و عظیم کریستیانو رونالدو او را در حالی که به خود فیگور زدن ضربه آزاد را گرفته است، به نمایش می‌گذارد و خیل عظیمی از طرفداران و مردم برای تماشای مراسم پرده برداری این مجسمه در روز یکشنبه جمع شدند.
کریستیانو رونالدو در مراسم پرده برداری از این مجسمه در شهر فونچال و جزیره مادیرا گفت: “این که مجسمه‌ای از خودم داشته باشم، برای من واقعا لحظه خاصی است.” این مجسمه در آینده قسمتی از موزه شخصی کریستیانو رونالدو در شهر فونچال می‌شود. در این موزه تعداد بی شماری از جایزه‌هایی که این فوتبالیست پرتغالی در طی سال‌های فعالیتش کسب کرده، از جمله دو جایزه توپ طلای فیفا به نمایش گذاشته خواهند شد.
کریستیانو رونالدو به عقیده بسیاری بهترین فوتبالیست حال حاضر است، اما با این حال همیشه بین این که آیا کریستیانو رونالدو بهترین فوتبالیست جهان است یا لیونل مسی آرژانتینی، بحث و جدل وجود داشته و خواهد داشت.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا