امام‌جمعه فریدونکنار مطرح کرد

فریدونکنار، کوفه نیست/ فتنه ۸۸ موجب تغییر ادبیات استکبار جهانی شد

بصیر، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار، اظهار داشت: از هیئات مذهبی شهرستان گلایه دارم، چرا که در روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) این تشکل های مذهبی حضوری بسیار کمرنگ داشتند.

وی با بیان اینکه اینجا کوفه نیست، تصریح کرد: حتی در این روز ما ندیدیم شخصی به عزاداران یک لیوان آب بدهد، غفلت در روز شهادت امام حسن مجتبی جایز نیست، برخی افراد معمولی از دنیا می روند و دسته های عزاداری راه می اندازند اما غربت واقعی امام حسن(ع) را دیدیم.

امام‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع آوری سه میلیون تومان وجه آنقدر در هفته گذشته برای امام‌زاده سیدمحمد این شهرستان، اذعان داشت: وضعیت دولت که کاملا مشخص است و نمی توان بر روی آن حساب کرد، ما مردم باید در این راه قدم برداریم و ثواب اخروی برای خود جمع کنیم.

وی همچنین با اشاره به حماسه ۹ دی، خاطرنشان کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و حماسه ملت غیور ایران در خنثی کردن توطئه علیه استکبار در فتنه سال ۸۸ است.

جلالی با اشاره به برخی ضربه های داخلی و خارجی فتنه گران به کشور در سال ۸۸، یادآور شد: فتنه‌گران حریم ها را شکستند و ارزش های دینی مردم را به بازی گرفتند، این اعمال آنها موجب ریزش نیروهای انقلابی در داخل شد.

وی افزود: از آثار مخرب خارجی این فتنه نیز می توان به تغییر ادبیات استکبار و اعتراف علنی آنها به تمایل برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

امام‌جمعه فریدونکنار در ادامه اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران در ۹ دی سال ۸۸، برای پاسخ به این عربده های استکباری که از ناحیه مزدوران داخلی در کشور سر داده می شد به میدان آمدند و این حماسه بزرگ را خلق کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا