ویژه 9 دی/14/ امام جمعه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز

کنار رفتن نقاب ها مهم‌ترین اثر ۹ دی بود/ ۹ دی، یک رفراندم ملی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و رهبری است

به گزارش بصیر، حجت‌الاسلام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت:یکی از شگردهای استکبار پس از شکست در مسائل نظامی، اقتصادی و سیاسی، استفاده از فرصت های انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: غرب برای دستیابی به اهداف خود با هزینه های بسیار کلان، مزدورانی را استخدام می کند تا در اذهان مردم با ایجاد شائبه تقلب در انتخابات تشویش ایجاد کنند.

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان اینکه افرادی غافل و قدرت‌طلب، کشور را به ناآرامی کشیدند، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ نیز از این دست از حرکات مزدوران غرب بود، مزدورانی که در عاشورای آن سال، در صدد براندازی نظام برآمدند.

جلالی با اشاره به اینکه متاسفانه در خلال فتنه ۸۸ دولت در بخش داخلی و خارجی هزینه های زیادی پرداخت، گفت: با ایجاد ناآرامی در کشور به ارزش های مردم توهین کردند، در میان ملت دودستگی و شکاف به وجود آوردند و نهادهای قانونی را زیر سوال بردند.

وی با اشاره به اینکه تغییر ادبیات سیاسی غرب در برابر کشور، از مهم‌ترین هزینه ها در بخش سیاست خارجی بود، گفت: بعد از این فتنه آنریکا به طور علنی گفت که حاضر است در براندازی این نظام به مخافان کمک کند.

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه باج‌خواهی غرب پس از این واقعه بیشتر شد، اظهار داشت: کشورهای عربی نیز به تحرکات ضدایرانی خود دامن زدند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم دشمن شناس و حامی ولی فقیه، به صورت خودجوش در ۹ دی سال ۸۸ پاسخ عربده‌های این مزدوران داخلی در کشور را دادند، اذعان داشت: بعد از حضور دوباره مردم در صحنه، تحلیل رسانه های غربی تغییر کرد، در واقع مردم با این حرکت ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

جلالی با تاکید بر اینکه مردم هیچ‌گاه دست از ولایت برنمی دارند، خاطرنشان کرد: از آثار و برکات ۹ دی کنار رفتن نقاب ها بود و انقلابیون واقعی از مدعیان دروغگو مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی، یک رفراندم ملی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و رهبری بود، اذعان داشت: ۹ دی موجب افزایش مشروعیت و مردمی بودن این نظام شد و دشمنان را ناامید کرد.

امام‌جمعه فریدونکنار، تصریح کرد: خیزش انقلابی کشورهای منطقه به برکت حماسه ۹ دی بود، تحرک های جدیدی در منطقه ایجاد شد و آنها را بیدار کرد.

 

جلایلی در پایان گفت: با خلق این حماسه، استقلال سیاسی کشور حفظ شد بنابراین تمامی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت در این روز همت کنند و با برگزاری همایش های بصیرتی، این حماسه بزرگ را برای افراد انقلابی بازگو کنند تا در خاطره ها برای همیشه ثبت و ضبط بماند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا