ویژه 9 دی/ 16/ مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در فریدونکنار

حوادث فتنه ۸۸ موجب پیروزی نظام شد/ ۹ دی روز لبیک یا حسین است

به گزارش بصیر، سیدعلی محمدی در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز اظهار داشت: نظام نسبت به سران فتنه با وجود هجمه وسیعی از جرائم لطف کرده است.

وی با بیان اینکه حق سران فتنه حضور در حبس خانگی و حصر نیست، اذعان داشت: با توجه به حرمت‌شکنی هایی که این فتنه‌گران در سال ۸۸ انجام دادند این کمترین نوع مجازات برای آنها است و  با این افراد با رافت دینی برخورد شد.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در فریدونکنار با اشاره به اینکه در حوادث فتنه ۸۸ اتفاق های تلخی در داخل کشور صورت گرفت، اذعان داشت:  مهم‌ترین اهداف آنها براندازی نظام و دشمنی با آرمان های امام و رهبری بود.

محمدی افزود: حوادث فتنه ۸۸ اگرچه از یک سو موجب پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد اما برای ما که به عنوان کشور ام‌القرای جهان هستیم خاطره تلخی بر جای گذاشت.

محمدی3

وی با بیان اینکه کسانی که خیری برای نظام نداشتند موجب دلسردی دوستداران نظام را فراهم آوردند، خاطرنشان کرد: فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ در تمامی کشورهای اسلامی بهارعربی یا همان بیداری اسلامی را به وجود آورد.

عضو شورای نگهبان در فریدونکنار با تاکید بر زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی مربوط به نظام است و دولت باید به خوبی و پررنگ در این زمینه ورود پیدا کند.

وی افزود: ۹ دی باید زنده بماند، چون روز تجدید بیعت با اهل بیت، آرمان های امام و شهدا است.

محمدی با اشاره به اینکه ۹ دی، روز لبیک یا حسین است، گفت: دولت ها اگر مدعی تاسی از قیام امام حسین هستند باید به بهترین شکل ممکن حماسه ۹ دی را زنده نگه دارند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در فریدونکنار با اشاره به پشتیبانی مردم از ولایت و خلق حماسه ۹ دی، خاطرنشان کرد: همیشه خواص باید در این ایام خود را نشان دهند اما بصیرت ندارند و در صدر اسلام نیز همین طور بود، چرا که منافع آنها در خطر می افتاد و سعی کردند که حقیقت را کتمان کنند و یا روزه سکوت بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا