با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران

 دومین سرپرست فرمانداری دولت تدبیر و امید در فریدونکنار معارفه شد

بصیر، با حضور علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه، عنایتی مدیرکل امنیتی استانداری، حسن نژاد میدکل سیاسی انتخابات و اعضای شورای اداری فریدونکنار، دومین سرپرست فرمانداری این شهرستان در هشتمین جلسه شورای اداری معارفه شد.

در این جلسه حجت‌الله عصمتی که حدود ۲ ماه به با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار مشغول به فعالیت بود، ضمن ارائه عملکرد دو ماهه خود، برای سرپرست جدید آرزوی توفیق کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر اینکه باید در مدیریت خود خداوند را ناظر بر اعمال ببینیم، گفت: کار بدون برنامه موفق نمی شود و به هیچ وجه آن را نمی پذیریم.

علیرضا یونسی تصریح کرد: در راستای اهداف نظام حرکت کنیم و وعده دروغ و تخلف به مردم ندهیم، مردم سلیقه های متفاوتی دارند و اگر مسئولی نمی تواند مشکل مردم را برطرف سازد حداقل به درد دل آنها گوش دهد.

وی تاکید کرد: از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده شود، به فکر بودجه کشوری نباشید و چرا که بسیاری از کشورها علت شکوفایی اقتصادشان شروع از منابع کوچک و خرد بوده است.

در ادامه حجت الاسلام جلالی امام جمعه فریدونکنار نیز با اشاره به نامه معروف امام علی(ع) به مالک اشتر، خاطرنشان کرد: در امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمران و آبادی منطقه به طور جدی وارد شوید.

وی تصریح کرد: وضعیت بیمارستان فریدونکنار نامناسب است، در فریدونکنار پروژه های ناتمام زیادی داریم که امیدواریم فرماندار جدید با تلاش، استفاده از پتانسیل ها و جذب بودجه کشوری و استانی این شهرستان را به جایگاه اصلی خود برساند.

در پایان این جلسه با تقدیر از حجت‌الله عصمتی سرپرست فرمانداری سابق فریدونکنار، مهرداد ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا