برگ برنده نتانیاهو در انتخابات چیست؟

بصیر، کانال ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از مقامات عالی رتبه این رژیم اعلام کرد که سلاح سِری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، برای پیروزی در انتخابات زودهنگام پارلمانی پیش روی این رژیم ، اتحاد محکم او با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان است و این دو نفر تمام تلاش خود برای عدم سقوط نتانیاهو را به کار خو اهند گرفت.

بر اساس اعلام این مقامات آگاه، نتانیاهو در حالی وارد انتخابات می‌شود که سیاست بیشتر حکام اصلی عرب با او هماهنگ است و این هماهنگی فقط محدود به مسئله ایران و سوریه نیست بلکه تا اتحاد مواضع در خصوص آمریکا و «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آن نیز کشیده شده است.

انتخابات زودهنگام پارلمانی در رژیم صهیونیستی ۱۷ ماه مارس آینده قرار است برگزار شود.

پیشتر «جان کری» وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت‌های عربی خارومیانه آماده برقراری آشتی با رژیم صهیونیستی و ایجاد یک اتحاد منطقه‌ای جدید هستند. او این سخنان را در مرکز «سابان» بیان کرد.

در همین راستا «یوال گازنسکی» محقق ارشد موسسه مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل‌آویو روز شنبه در تحلیلی که در روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به چاپ رسید، به تحلیل روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان با رژیم‌صهیونیستی پرداخته و نوشته است این کشورها در حال حاضر هم به صورت مخفیانه با اسرائیل همکاری سیاسی و نظامی دارند، اما در عین حال از بیم تبعات احتمالی، از علنی شدن این روابط هراسان هستند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا