معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن

تعهد دولت در قبال مردم راستگویانه است/ رسانه به یاری دولت بشتابد

به گزارش بصیر، علیرضا یونسی رستمی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری فریدونکنار، اظهار داشت: به هیچ چیز جز نوکری مردم فکر نمی کنیم و باید بدانیم که دیر یا زود تودیع می شویم، بنابراین باید به گونه ای عمل کنیم که نزد خداوند، مردم و خود راضی باشیم.

وی تصریح کرد: باید همیشه خداوند را ناظر بر اعمال خود ببینیم ، هیچ قدرتی بزرگتر و مطلوب‌تر از خداوند نیست و با کمک از وی از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن اذعان داشت: کار بدون برنامه را به هیچ وجه نمی پذیریم، کار بدون برنامه موفق نمی شود و امور باید بر اساس اولویت باشد.

یونسی در ادامه با اشاره اینکه تعهد دولت در قبال مردم راستگویانه است، تحت هیچ شرایطی به مردم وعده دورغ ندهید و اگر هم اشتباه کردیم باید آن را بپذیریم.

وی با بیان اینکه فرماندار همواره باید از مردم استقبال کند، اظهار داشت: اگر مسئولی توانایی ندارد مشکل مردم را حل کند، همین که این مشکلات را گوش می دهد بسیار با ارزش است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن اذعان داشت: تفاهم با دنیا به جای تقابل در دستور کار سیاست خارجه دولت تدبیر و امید قرار دارد.

یونسی با اشاره به اینکه ایران پرچمدار مبارزه با استکبار در جهان است، یادآرو شد: به همین دلیل تیرهای فتنه و دشمنان بعد از انقلاب اسلامی به سمت صداقت مردم ایران و اقتدار جمهوری اسلامی هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه سرپرست قبلی فرمانداری فریدونکنار به خوبی سیاست‌های دولت یازدهم را در این شهرستان ساحلی اجرا کرد، گفت: سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار هم از جنس انقلاب و برادر شهید ابراهیمی است و مدارج تحصیلی عالیه را سپری کرده و از بدنه وزارت کشور در سطوح مختلف بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن با اشاره به اینکه همه فرمانداری‌های مازندران برنامه‌های یک‌ ساله و سه ساله ترسیم کردند، خاطرنشان کرد: سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان نهایت بهره را ببرد.

وی افزود: رسانه با نقد دلسوزانه، متعهدانه و در راستای مصالح مردم به یاری دولت بشتابند.

یونسی با بیان اینکه تمامی انقلاب‌های جهان با شکست مواجه شده اما انقلاب اسلامی ایران همواره سربلند ماند، گفت: به دنبال تشکیل هفته فرهنگی در استان مازندران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار دولت یازدهم و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار دارد، یادآور شد: عربستان سعودی تحریم سنگینی با کاهش شدید قیمت نفت بر جمهوری اسلامی تحمیل کرده، اما به لطف خدا، تدبیر دولت و حمایت مردم از این مشکل نیز سربلند خارج می‌شویم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا