بیانیه اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان بمناسبت ۹ دی

بصیر، حرکت اباعبدالله الحسین(ع) نیز مجموعه این بیداری و اصلاح و مبارزه با انحراف که در جامعه اسلامی بود به صورت یک حماسه متجلی شد.


از این جهت هر جریانی که بخواهد به عاشورا انتصاب پیدا کند قطعا بخشی از آن حماسه عظیم عاشورا است چون از آن جنس و در ادامه همان مسیر و با همان انگیزه و هدف شکل گرفته است پس به طور طبع حماسه بودنش قطعی است.

سال ۱۳۸۸ ایران اسلامی حوادث و اتفاقات متفاوتی را در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پشت سرگذاشت و مردم و مسئولان تجارب گران بهایی را کسب کردند.

این حوادث ناگوار مردم ایران را در مقابل حوادث آینده مقاوم نمود و مردم آموختند که بصیرت می تواند چراغ راهشان باشد.

حماسه ی راه پیمایی ۹ دی و حضور میلیونی مردم در آن روز تاریخی و به یادماندنی سبب خاموشی و شکست فتنه و فتنه گران شد، عکس العمل ملت بزرگ و انقلابی ایران به حادثه ی عاشورا و بی حرمتی های آن امواج اقیانوسی بود که هر سدی را از راه برمی داشت.

۹ دی، نقطه ی اوج ولایت پذیری ملت ایران نیز بود که سبب شد جمهوری اسلامی پس از بحران چندماهه، ناخالصی هایی را که هر دهه از خود خارج می کند، بار دیگر دفع کند و پاکیزه تر به مسیر ادامه دهد.

حماسه عظيم و پرشكوه نهم دی ۱۳۸۸ پيوند ناگسستني مردم با نظام اسلامي و ولايت مطلقه فقيه بود و مردم اثبات كردند كه در مقابل ريزش هاي اندك ، انبوهي از رويش هاي انقلابي از دل توده هاي مردم عدالت خواه و آزاد منش رشد و نمو كرده است .

ايرانيان ولايت مدار با حضور میلیونی خود بار دیگر نشان دادند که همواره و هميشه بر پايه ي انديشه هاي ناب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري آماده جانفشاني براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

حضور ميليوني مردم مسلمان ايران در تظاهرات ۹ دي ماه ۱۳۸۸ ، در واكنش به حرمت شكني عاشوراي حسيني ، حماسه اي بي نظير در طول سه دهه تاريخ انقلاب بود كه بصيرت ، هوشياري ، دشمن شناسي و غيرت ديني و انقلابي ملت آگاه ايران اسلامي را به خوبي نشان داد و به درستي به ” روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت ” نام گرفت .

اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی با ژرف نگری به بیانات مقام معظم رهبری با آرمانهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس تجدید بیعت می نماید و محکم و استوار به همه دشمنان این نظام و ولایت مطلقه فقیه میگوید که ما وارثان همان شهدائی هستیم که با تمام وجود جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند و پشتیبان ولایت فقیه بودند تا به مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیبی نرسد.

در پایان نیزگریزی میزنیم به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، در تببین حقیقت حماسه نهم دی که فرمودند: حقیقت حماسه نهم دی در دو عنصر حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم نهفته است که باید ضمن پاسداشت این حماسه بزرگ به دو نکته مهم توجه نمود، اولاً: در بزرگداشت نهم دی نباید جنبه‌های شعاری بر اصل و حقیقت این روز غلبه پیدا کند و ثانیاً : باید به عمق شعارهای آن روز که همان حرف اصلی ملت ایران بوده است توجه شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا