حماسه بزرگ نه دی تجلی انقلاب سوم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

بصیر، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین تسخیری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس تمامی اجانب جنگ احزاب را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه اندازی کرده بودند در هشت ماه فتنه ۸۸ نیز دستهای پنهان و آشکار با توطئه رنگین قصد فروپاشی نظام مقدس اسلامی را داشتند که با درایت رهبر بصیر و هوشیار و فرمایشات روشنگرانه ایشان تمامی توطئه ها و فتنه را خنثی کردند.

وی اظهار داشت: پشتیبانی و حضور به جا و به موقع ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه و میثاق مجدد با آرمان های امام راحل، ارزش های دینی، ولایت و دست قدرت الهی باعث عزت دوباره نظامی اسلامی شد.

وی تصریح کرد: این حرکت عظیم ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی باعث تثبیت نظام و رهبری در جهان و یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شد و شکست دیگری را برای دست نشاندگان آنان رقم زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر در پایان گفت: حماسه ۹ دی همانند ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری یوم الله دیگر است و حماسه حضور مردم ولایت مدار در آن روز به یاد ماندنی نباید به فراموشی سپرده شود

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا