محمد علیزاده به کدام صدا حسادت کرد؟

بصیر، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رادیویی جوان و رادیو «جوانه» شب گذشته با حضور بهنام احمدپور مبارکه مدیر، برنامه سازان و تهیه کنندگان رادیو جوان و مخاطبان این شبکه رادیویی در برج میلاد تهران برگزار شد. 

بنا بر این گزارش، این مراسم به روال سال های گذشته از چندین مجری بهره می برد و مجریان رادیو جوان هرکدام در بخش های مختلف به اجرای برنامه می پرداختند. همچنین احمدپور در این مراسم در سخنانی گفت: یکی از مسائل اصلی در رادیو جوان و سیاست اصلی که در شبکه پیگیری کردیم، بحث تعامل با مخاطب و همراه شدن با آنها بود. اگر بحث تعامل با مخاطب را جدی تر بگیریم، باید به بسترهای شکل گیری تجربیات گذشته و تعاملی که رادیو و تلویزیون در گذشته داشتند، اشاره کنیم. 

وی ادامه داد: تعامل رادیو با مخاطبان شکل های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به نامه، پیامک، حضور مخاطبان در برنامه ها و استودیوها و همچنین حضور برنامه سازان در میان مردم و مخاطبان اشاره کرد. امروز برنامه سازی از حالت یک طرفه و یک سویه خارج شده و با مشارکت رادیو و تولید پیام توسط مخاطبان، این ارتباط کاملا دو طرفه خواهد بود و برای ما نیز رویداد بسیار بزرگی محسوب می شود. 

احمدپور در ادامه سخنانش با اشاره به حضور هزاران نفر در برگزاری چهارمین جشنواره جوانه، عنوان داشت: جشنواره امسال در ۲ بخش شنیداری شامل تولید قطعه موسیقی، آنونس و برنامه سازی رادیویی و بخش غیرشنیداری شامل شعر، داستان، ایده برنامه و وبلاگ است.ضمن اینکه بخش ویپه محیط زیست و نماز نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به جشنواره اضافه شد. 

مدیر رادیو جوان ادامه داد: به جشنواره امسال هزار و ۹۸ آنونس، ۳۴۲ قطعه موسیقی، ۲ هزار و ۵۹۲ برنامه رادیویی، هزار و ۲۳۶ قطعه شعر، هزار و ۴۳۵ قطعه  داستانک، هزار و ۲۶۳ متن رادیویی و ۴۹۲ ایده برنامه ارسال شد.در بخش وبلاگ نیز ۷۷۹ اثر داشتیم و در بخش های ویژه نیز ۳۸۱ اثر در حوزه نماز و ۲۸۳ اثر در حوزه محیط زیست به دست ما رسید. در نهایت نیز ۱۰ هزار و ۳۰۷ اثر به دبیرخانه رسید که ۵ هزار و ۳۰۵ اثر متعلق به بخش شنیداری و ۵ هزار و ۲ اثر متعلق به بخش غیرشنیداری بود. 

پس از اجرای ترانه هایی با موضوع رادیو جوان که برنامه سازان این شبکه رادیویی آن را اجرا کردند، از «مهران دوستی» گوینده پیشکسوت رادیو با اهدای هدایایی و یک تابلو فرش قدردانی شد. دوستی که چندی پیش مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و به تازگی سلامت خود را بازیافته، در سخنانی گفت: از همه بچه های رادیو تشکر می کنم. ما یک خانواده هستیم و وقتی من دچار بیماری شدم دیدم که خانواده بزرگ من رادیو است. دوستی که بغض گلویش را گرفته بود، سخنان خود را با گفتن این جمله که از مردم ایران به خاطر دعاهایشان تشکر می کنم، به پایان رساند. 

پس از اهدای جوانه زرین و هدیه به برگزیدگان بخشهای مختلف، محمد علیزاده خواننده پاپ به اجرای برنامه برای حاضران پرداخت. 

علیزاده در میان اجرای خود در سخنانی گفت: در میان جمع فریبرز گلبن (از تهیه کنندگان باسابقه و پیشکسوت رادیو جوان) را می بینم که ارادت بسیاری به او دارم. او علاوه بر برنامه های خوبی که می سازد، صدای خوبی هم دارد که من به صدای فریبرز گلبن حسادت می کنم و گفتم که ای کاش من صدای شما را داشتم. 
علیزاده به طنز گفت: چه کنم که همه زیبایی ها در یک نفر جمع نمی شود. این مراسم با گرفتن عکس یادگاری توسط برگزیدگان پایان یافت.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا