کفاشیان: کی‌روش دیگر بهانه‌ای ندارد

بصیر، علی کفاشیان درباره آخرین شرایط مدیریت در فدراسیون فوتبال و همچنین رایزنی‌ها برای بخشیده شدن سرباز‌ان تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه از روز گذشته محمود گودرزی و مسئولان وزارت ورزش ورود خیلی خوبی را برای حل مشکل سربازان تیم ملی و حمایت از ملی‌پوشان انجام دادند. آنها نامه دادند به ستاد کل نیروهای مسلح و پس از مکاتبه وزیر ورزش با فیروز‌آبادی و حوزه نظام‌وظیفه مشکل بازیکنان سرباز حل شد. باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از وزیر و همچنین مسئولان حوزه نظام وظیفه و آقای فیروز‌آبادی که در این شرایط حساس نگاه کاملا ملی به تیم ملی داشتند.   

وی ادامه داد: با این کار و با بخشیده شدن سربازان تیم ملی دیگر هیچ بهانه‌ای برای سرمربی تیم ملی نگذاشت و در واقع وزیر شرایط را دید و ورود مستقیم به این موضوع داشت. خوشبختانه در ادامه همین حمایت‌ها وزارت ورزش مشکل ارزی را نیز حل کرد و بازیکنان و کادر فنی همه پاداش‌های خوبی گرفتند. پاداش‌های جام جهانی و جام ملت‌ها پرداخت شد تا هیچ بهانه‌ای نباشد و کی‌روش خوشحال تر از قبل باشد. 

علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا این خبر صحت دارد که روز گذشته کی‌روش به فدراسیون فوتبال آمد و در جلسه با شما صحبت از جدایی کرد یا نه گفت: بحث جدایی نبود، او کجا برود؟ کی‌روش فقط از شرایط موجود ناراضی و بسیار عصبانی بود. البته همواره قبل از اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی کی‌روش خواسته‌هایی دارد و دوست دارد که همه چیز جور باشد. از زمین بازی و مسابقه شروع می‌شود تا مسائل غیره ما نیز پس از شنیدن اظهارات کی‌روش هم مشکل سرباز‌ها را حل کردیم و همچنین پاداش‌ها را پرداخت کردیم تا کی‌روش خوشحال‌تر از قبل باشد و خیالش راحت‌تر. او ناراحت بود اما بحثی از رفتن و ترک تیم ملی مطرح نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره شکایت هواپیمایی امارات و عدم فروش بلیت به ایران گفت: ما از یک آژانس هواپیمایی که همه بلیت‌هایمان را تهیه می‌کردیم بدهی‌های زیادی را به این آژانس داریم که خوشبختانه وزارت ورزش برای حل شدن این مشکل نیز ورود کرد و قرار است با جاهای مختلفی مذاکره کنیم و با دادن پول این مسئله نیز برطرف خواهد شد.   

کفاشیان در واکنش به این سوال که گفته می‌شود مهدی محمد‌نبی دبیرکل فدراسیون امروز به صورت عملی از سمت خود در فدراسیون برکنار شده تاکید کرد: فعلا که نبی و ما درگیر فراهم کردن سفر تیم ملی به استرالیا هستیم اما فردا در فدراسیون می‌نشینیم و این مسئله را نهایی می‌کنیم فردا با او صحبت خواهیم کرد تا تکلیف نهایی شود.   وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اسدی جدی‌ترین جایگزین نبی در فدراسیون فوتبال است و تا چه اندازه از او شناخت دارید گفت: من همه آنهایی که گفته می‌شود به عنوان عضو جدید فدراسیون می‌خواهند وارد شوند را می‌شناسم پس از اسدی نیز شناخت خوبی دارم.   رئیس فدراسیون استعفای آیت‌اللهی را مورد تائید قرار داد و گفت: ظاهرا او استعفا کرده و این استعفا کاملا صحت دارد که پس از بررسی نهایی شرایط آیت‌اللهی نیز تصمیم لازم را خواهیم گرفت.   کفاشیان از استعفای اسماعیل حسن‌زاده ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: رئیس کمیته انضباطی استعفایی نداده است بلکه او از من مرخصی گرفته و خواست چند روزی استراحت کند. بنده از عملکرد او در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رضایت دارم و استعفایی در کار نیست.   به گزارش فارس، مهرداد پولادی از جمله بازیکنانی است که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای همراهی تیم ملی بخشیده شده است اما بخشش این بازیکن منوط به عذرخواهی است. 

کفاشیان در این زمینه نیز خاطرنشان کرد: بله پولادی یکی از سرمایه‌های ملی ماست و باید به خاطر خطایی که داشته است عذرخواهی کند. طبق صحبت‌هایی که داشته این کار را انجام خواهد داد. بنابراین هماهنگی انجام شده قرار است او برای جام ملت‌های آسیا به ایران بیاید و تکلیفش را روشن کند. اشتباه او از روی جوانی بوده و عذرخواهی هم خواهد کرد.   

وی درباره نامعلوم بودن برای تشکیل کمیته فنی فوتسال گفت: بحث منتفی شدن این کمیته صحت ندارد ما به جد پیگیری این مسئله هستیم و جلسات بعدی با قدرت برگزار خواهد شد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا