ویژه 9 دی/ 23/ گفت‌و‌گو تفصیلی بصیرنیوز با نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار

برخی از خواص مستعد فتنه‌انگیزی هستند/ توبه سران فتنه سیاسی بازی است

DSCN7296  

بصیر، حجت‌الله نجار فیروزجائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: عوامل استکبار در خارج و مزدوران آنها در داخل از کشور، در ایجاد فتنه ۸۸ دخیل بودند که پیچیدگی های زیادی را برای ما به عمل آورد.

وی تصریح کرد: این انتخابات زائیده توطئه های مختلف استکبار جهانی بود که بهترین زمان برای ایجاد فتنه را زمان انتخابات دانستند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار با بیان اینکه افراد داخلی که ما از آنها به سران و اصحاب فتنه یاد می کنیم مشکلات زادی را برای ما به وجود آوردند، گفت: عوامل داخلی و عده ای که اهل بصیرت نبودند عامل این فتنه شدند.

نجار با اشاره به اینکه در ایجاد این فتنه، انگشت اشاره ما به سوی آمریکا است، خاطرنشان کرد: سران فتنه که دیدند منافعشان در خطر افتاد و این انقلاب را قبول نداشتند، با تحلیل نادرست پیرامون نظام، در این انتخابات اشتباه عمل کردند.

DSCN7298

برخی از خواص مستعد فتنه‌انگیزی هستند

وی ادامه داد: برخی از خواص مستعد فتنه‌انگیزی هستند، آنهایی که در آن دوره زمانی برای کشورمان مشکل‌آفرین شدند، قطعا با این نظام مقدس دشمنی داشتند و با اعلام تقلب در انتخابات به دنبال دستیابی به اهداف کثیف خود بودند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار تاکید کرد: بر اینکه حب جاه و مقام در ایجاد حوادث فتنه ۸۸ نقش بسیار اساسی و اصلی داشت.

توبه سران فتنه سیاسی بازی است

نجار با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های حساس کشور در صحنه هستند، تصریح کرد: این مردم نسبت به انقلاب دلبستگی خاصی دارند و همواره این روز را زنده نگه می دارند، در آن سال عموم مردم با نگرانی خاصی مسائل را تعقیب می کنند که حضور در راهپیمایی ۹ دی این نگرانی فوران کرد.

وی افزود: دشمنان نظام در فتنه سال ۸۸، سیاه نمایی کردند، بی بصیرت ها که زمانی از آنها به خواص نام برده می شد در آزمون بزرگ ۸۸ نتواستند سربلند خارج شوند و دنباله‌رو استکبار شدند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیز باید مراقب ایجاد فتنه ای دیگر باشیم، گفت: آنها می خواهند دوباره وارد صحنه شوند و به دنبال کمرنگ کردن اتفاقات ۸۸ و پاک کردن آن از اذهان مردم هستند.

نجار خاطرنشان کرد: سران فتنه اگر توبه واقعی به تمام معنا انجام ندهند، مشکلی نیست و مردم آنها را می پذیرند، اما توبه آنها نیز سیاسی بازی است، این افراد نمی خواهند به آغوش ملت بازگردند چرا که نمی توانند به خواسته های غرب و آمریکا نه بگویند.

DSCN7304

۹ دی روز حمایت مردم از رهبری

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه فتنه‌گران می خواهند مردم را از رهبری دور کنند، گفت: ۹ دی تمامی پیچیدگی های این فتنه را بر هم زد و مردم حمایت خود را رهبر این نظام مقدس نشان دادند.

نجار افزود: حضور مردم در ۹ دی استکبار را منزوی تر از گذشته کرد و اگر این حضور به موقع نبود نظام دچار مشکل بسیار جدی می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا