پیام فرمانده معظم کل قوا به رزمندگان رزمایش ارتش ابلاغ شد

بصیر، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منطقه رزمایش محمد رسول‌الله(ص)، پیام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا را به رزمندگان ابلاغ کرد.

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی پیش از ظهر امروز با حضور در  منطقه رزمایش و بازدید از قرارگاه ذوالفقار ارتش، پُست‌های فرماندهی نیروی دریایی و قرارگاه‌های پدافند هوایی، نیروهای هوایی و دریایی و قرارگاه‌های جوان گفت: حضرت آقا فرمودند تا بنده در منطقه رزمایش خدمت عزیزان برسم و از طرف معظم له یک “خداقوت” به همه عزیزان عرض کرده و سلام ایشان را هم خدمت شما ابلاغ کنم.

وی که پس از بازدید قرارگاه‌های تاکتیکی رزمایش به همراه فرماندهان رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) در قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای مستقر در منطقه دوم دریایی جاسک حضور یافته بود، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اظهارداشت: انعکاس این رزمایش تاکنون در رسانه‌ها خوب بوده است.

سردار شیرازی با اشاره به اهمیت کار تبلیغاتی رزمایش تأکید کرد: باید واقعیت‌هایی که در اینجا اتفاق می‌افتد به مردم منتقل شود که البته این ماموریت، دشواری‌ها و حساسیت‌های خاص خود را دارد.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا افزود: نکته مهمی که وجود دارد این است که همه تلاش‌ها و مجاهدت‌ها باید در راستای اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

سردار شیرازی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات عملیاتی رزمایش قابل اعلام نیست، گفت: قطعاً ملت عزیز ایران اسلامی می‌دانند همه آنچه در رزمایش  اجرا می‌شود، رسانه‌ای نخواهد شد و تنها بخشی از توانمندی‌ها رسانه‌ای می‌شود.

وی تأکید کرد: بسیاری از تاکتیک‌ها باید برای روز مبادا محفوظ بماند تا در زمان لازم مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ضمن مثبت ارزیابی کردن تشکیل کمیته مشورتی و اتاق‌های فکر در قرارگاه رسانه‌ای رزمایش گفت: تدبیر فرماندهی معظم کل قوا این است که ما اقتدار خود را نشان دهیم و در عین حال تاکتیک‌ها را فاش نکنیم.

سردار شیرازی گفت: همانطور که می‌بینیم همه آماده و گوش به فرمان اوامر فرماندهی معظم کل قوا هستند که این آمادگی باعث افتخار است و این همان چیزی است که دشمن از آن واهمه دارد.

وی یادآور شد: اقتدار نظام بسته به همین روحیه ولایت‌مداری و حس مسئولیت است که بنده در وجود تک تک فرماندهان و رزمندگان حاضر در منطقه رزمایش مشاهده می‌کنم.

گفتی است؛ پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جمع کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، سردار شیرازی از پیشرفت پروژه‌های عمرانی و توسعه سواحل مکران از جمله منازل سازمانی کارکنان، اسکله و موج شکن در حال احداث بازدید کرد و دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گزارشی از روند تلاش‌ها و پیشرفت پروژه‌های دریایی در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در توجه و توسعه سواحل مکران ارائه کرد.

در بازدید از قرارگاه‌های تاکتیکی ارتش همچنین امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده رزمایش محمد رسول‌الله و جانشین فرمانده کل ارتش؛ امیر سرتیپ حبیبیان، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی، حجت الاسلام روشندل، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و جمعی دیگر ازفرماندهان عالیرتبه رزمایش نیز حضور داشتند.

 
دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا