سرپرست فرمانداری فریدونکنار

کمربندی نیمه تمام فریدونکنار شبیه جاده ابریشم شده است/ می خواهند از خانواده شهدا استفاده ابزاری کنند

بصیر، مهرداد ابراهیمی در نشست صمیمی با اعضای معتمدین معین بنیاد شهید و مجمع فرزندان شهدای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت یعنی چشم بصیرت این مردم هستند.

وی با اشاره به سرکشی از خانواده های شهدای شاخص این شهرستان(شهید بصیر، ۵ شهید یزدانخواه، ۳ سهید رحیمی و یک جانباز)، اظهار داشت: زمانی که به خدمت خانواده های این شهدا رسیدیم احساسی در ما ایجاد شد که امیدوارم برای همیشه در ما باقی بماند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تاکید بر اینکه هر ماه یک جلسه با شما برگزار می کنیم، اذعان داشت: در دیدار با خانواده شهدا از مدیران خدماتی و عمرانی دعوت می کنیم تا با حضور خود به رفع مشکل و خواسته این خانواده ها اقدام کنند.

ابراهیمی اظهار داشت: تصاویر شهدا که در سطح شهرستان نصب هستند برای ما پیامی دارد، شما فرزندان شهدا و ایثارگران صاحب و مالک این انقلاب هستید، ما باید حس ایثارگری را به وسیله پاسداشت و برگزاری یادواره شهدا در جامعه ایجاد کنیم.

وی گفت: وقتی تصاویر دوران دفاع مقدس را مرور می کنیم متوجه گذر عمر خود می شویم، باید تلاش کنیم تا فضای جهادی را به جامعه تزریق کنیم و صدا و سیما نیز رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام داد.

ابراهیمی خانواده شهدا باید در تمامی زمینه ها نخبه‌ترین باشند چرا که اگر اتفاقی برای این خانواده شهدا بیفتد آن را جمع می بندند، این خانواده ها باید به لحاظ جسمی و فکری بی حاشیه ترین باشند،چرا که می خواهند از خانواده شهدا استفاده ابزاری می کنند.

وی افزود: در زمان انتخابات به دنبال خانواده های شهدا هستند اما پس از آن تمامی مسائل را فراموش می کنند، همه حواشی ما باید نظام و خط قرمزمان ولایت باشد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآور شد: به شهر فریدونکنار آمدم تا به مردم‌شان خدمت کنم، چرا که فریدونکنار شهرستان معنوی و سرداران و بزرگان است.

ابراهیمی گفت: موفقیت ما در سکان فرمانداری فریدونکنار در واقع موفقیت نظام است، چون از جامعه ایثارگری هستیم، اگر دغدغه پاسخگویی به حواشی را نداشته باشم از توان و پتانسیل‌ام برای حل مشکلات شهر استفاده می کنم.

وی خاطرنشان کرد: مملکت به اندازه کافی آسیب دیده است، امیدوارم وارد بازی سیاسی نشویم و برای مردم خدمتگزار خوبی باشیم.

 

نماینده دولت تدبیر و امید در فریدونکنار با اشاره به مشکلات موجود و پروژه های نیمه تمام در شهرستان، اظهار داشت: کمربندی نیمه تمام فریدونکنار شبیه جاده ابریشم شده است، تنها شهری هستیم که شهرک صنعتی نداریم، به دنبال ایجاد اشتغال و چرخش مالی برای فریدونکناریم که امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا