فروش شهر موش‌ها یک به جای دو

بصیر، میثم معراجی یکی از مدیران موسسه فیلمسازان ضمن در این باره گفت: رایت فیلم سینمایی ” شهر موشها ۲″ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی علیرضا سرتیپی و منیژه حکمت به فیلمسازان جوان واگذار شده است و ما هیچگونه اقدامی مبنی بر تکثیر این عنوان نکرده ایم و فعلا هم قرار نیست در لیست عناوین توزیعی این ماه قرار بگیرد.

وی افزود: این در حالی است که چند روزی است در سطح شهر شاهد پوسترهایی شبیه پوسترهای شهر موشها ۲ هستیم، اما پس از خرید با شهرموشها ۱ مواجه می شویم. بعضی از شرکت های سودجو حتی از نام شهر موشها هم برای درآمد زایی نمی گذرند. بعد از پخش بدون پروانه نمایش و مجوز ۵ عنوان انیمیشن این بار نوبت به سوء استفاده از نام یک فیلم به بهانه سود بیشتر رسیده است. فیلمسازان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس امنیت اجتماعی و قوه قضاییه تقاضای رسیدگی دارم تا هرچه سریعتر جلوی سودهای میلیاردی که به جیب آقایان واریز می شود.جلوگیری شود جلوی فعالیت این گونه شرکت ها گرفته شود.

معراجی ادامه داد: پیش تر هم شاهد تخطی این شرکت ها و موسسات بودیم همانند استفاده از نام و عکس بزرگ بازیگری که بیش از ۳ دقیقه در فیلم بازی نداشته بر روی جلد ولت، برای فروش بیشتر که این امر باعث دل آزردگی مخاطبان این رسانه و عدم اطمینان آنها به شبکه نمایش خانگی شده است.  مدام این جمله در ذهنم تکرار می شود که وای به روزی که مردم گمان کنند سارقانی در لباس فرهنگ و هنر قصد دارند با به ابتذال کشاندن این حیطه جیب های خود را پرکنند.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا