توسعه ضلع‌غربی حرم حضرت‌عبدالعظیم(ع)

بصیر، منصور کتانباف با اعلام این خبر گفت: به منظور پذیرش تعداد بیشتری از زائران در محوطه داخلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، توفیق توسعه صحن غربی این حرم شریف نصیب شهرداری منطقه ۲۰ شد.

کتانباف با اشاره به اینکه این توسعه در قالب احداث شبستان امام خمینی(ره) در صحن آیت الله کاشانی انجام شد، افزود: ساخت سازه ساختمانی این شبستان به پایان رسیده است و با نصب اسکلت فلزی و پوشش بتنی گنبد، در بهمن ماه سال جاری این پروژه عمرانی تحویل آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد شد.

وی مساحت این شبستان را ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع برشمرد و گفت: به منظور جلوگیری از تخریب قبور، فونداسیون این سازه با استفاده از اجرای میکروپایل و تزریق بتن در ریزشمع ها انجام شده است.

کتانباف ادامه داد: اجرای دیوارهای پیرامونی، ستون های تقویتی، سقف های شش گانه، سقف های قوسی، رواق جنوبی و نصب گنبد از جمله عملیات عمرانی پروژه سازه ساختمانی شبستان امام خمینی(ره) بوده است.

شهردار منطقه ۲۰ توسعه فضای پیرامونی حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) را در دستور کار مدیریت شهری برشمرد و روند پروژه پیاده راه ضلع شرق حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) را مثبت ارزیابی کرد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا