نظری جویباری پاسخ قاضی را داد

بصیر،  علی نظری جویباری درباره عملکرد باشگاهش در فصل نقل و انتقالات استقلال گفت: همانطور که اطلاع دارید، ۵ بازیکن از استقلال جدا شدند. آقایان تیموریان، کریمیان، قاضی، داسیلوا و پژمان نوری بازیکنانی بودند که در ادامه فصل ما را همراهی نمی کنند و در ازای این ۵ بازیکن، ۵ بازیکن جدید به تیم آمدند. آقایان طالب لو، عنایتی، سلیمان فلاح، نوری و هلمکه بازیکنانی بودند که در ادامه فصل در کنار ما خواهند بود. دو بازیکن هم بودند که مد نظر ما قرار داشتند اما به دلایلی نتوانستیم آنها را جذب کنیم. یکی از آنها محسن مسلمان و دیگری کاوه رضایی بود. ما با این دو بازیکن تقریبا صحبت نهایی را کردیم و نقل و انتقال این دو در آخرین مرحله اش بود اما ما بدهی ای از گذشته به سایپا داشتیم و به لحاظ مالی هم شرایط مناسبی نداشتیم که بتوانیم این دو بازیکن را جذب کنیم. من این مسئله را در هیات مدیره هم مطرح کردم و این مسئله درباره مسلمان هم صادق بود.


وی درباره تماس تلفنی روز گذشته اش با مسلمان اظهار کرد: مسلمان یک جو رسانه ای ایجاد کرده بود که حاضر است مبلغ رضایت نامه اش را خودش پرداخت کند. ما هم بر همین اساس با او تماس گرفتیم تا صحبت کنیم. او به ما گفته بود در صورتی که مبلغ قراردادش را بیشتر کنیم، حاضر است پول رضایت نامه اش را خودش پرداخت کند. ما هم به او گفته بودیم اگر بنا به پرداخت پول باشد، آن را به باشگاه ذوب آهن می دهیم و این پیشنهاد را قبول نکردیم چراکه اصلا ما مسلمان را به صورت قرضی نمی خواستیم. در نهایت هم ما روز گذشته همراه آقای ماجدی چندین بار با او تماس گرفتیم اما پاسخگو نبود.


معاون ورزشی استقلال در واکنش به سوالی درباره اظهارات قاضی علیه خودش و باشگاه استقلال بیان کرد: ما با قاضی صحبت کرده بودیم و او به ما گفته بود که خواهان دریافت همه طلبش است و ما هم گفتیم که طلب شما سر جایش هست اما الان باشگاه به لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار ندارد. او به ما گفت که می خواهد از استقلال برود و ما هم به او گفتیم که مشکلی ندارد و می تواند از تیم جدا شود. جالب است بدانید که او به ما گفت که به پرسپولیس می رود و من هم به او گفتم که هرکجا دلش می خواهد برود. صراحتاً به او گفتم که طبق نظر قلعه نویی در لیست مازاد قرار دارد چراکه ما عنایتی را جذب کرده ایم و قطعا به او کمتر بازی می رسد.


او ادامه داد: ما با کسی در استقلال شوخی نداریم و منافع استقلال را به هرچیزی ترجیح می دهیم. چطور تا قبل از جدایی قاضی، من برای او انسان خوبی محسوب می شدم و حالا آدم بدی شده ام؟ اصلا قاضی در حدی هست که به من بگوید از اتاقم بیرون بروم؟ در جلسه قاضی و آقای توفیقی اصلا من حضور نداشتم که او بخواهد بگوید از اتاق بروم بیرون. در این باره آقای توفیقی می تواند شهادت دهد. آنچه که من باید به آن اشاره کنم این است که ما در این فصل بازیکنی مثل شهباززاده را آوردیم که در ۵ ماه حضورش در استقلال نزدیک ده گل به ثمر رسانده و در این طرف قاضی در یک سال و نیم حضورش چه عملکردی داشته است؟ ما بازیکنی می خواهیم که کمک حال استقلال باشد و به همین دلیل قاضی در لیست مازاد ما بود.


نظری جویباری در پایان افزود: کارنامه محمد قاضی مشخص است. او در هرجایی که بازی کرده و از آنجا رفته، علیه مدیریت آن باشگاه صحبت کرده است. یک روز علیه ذوب آهنی ها، یک روز علیه پرسپولیسی ها و حالا استقلال. آقای قاضی بهتر است که خودت را درست کنی و بیشتر به فوتبالت فکر کنی تا به مسائل حاشیه ای بپردازی

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا