مسئول دبیرخانه اکران فیلم عمار در فریدونکنار مطرح کرد

فیلم عمار تنها راه مقابله با آثار هالیوودی

بصیر، سید محمد حسینی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با بصیرنیوز در حاشیه دومین نشست خبری جشنواره اکران کنندگان فیلم عمار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار، اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره فیلم عمار از ابتدای دی ماه امسال در فریدونکنار شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: فیلم عمار شامل ۷۷ فیلم در ۱۱ قسمت و در موضوع های جنگ نرم، بیداری اسلامی، نقد درون گفتمانی، در قالب های مستند، انیمیشن، داستانی کوتاه، بلند و نیمه بلند و در زمینه های اثرات ماهواره و تهاجم فرهنگی و حجاب، بیداری اسلامی و فتنه است.

مسئول دبیرخانه اکران فیلم عمار در فریدونکنار با بیان اینکه اکران را در منزل چند جانباز انجام داده ایم، خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم عمار در فریدونکنار برای سومین سال متوالی است که برگزار می شود.

حسینی با اشاره به برخی از ویژگی های این جشنواره با اشاره به اینکه هر جوان ارزشی می تواند یک تولیدکننده و رسانه باشد، اذعان داشت: جشنواره فیلم عمار می تواند به خدمت متقابل با محافل مذهبی و ارزشی بینجامد، همچنین با ایجاد فضائی متنوع و بهره‌گیری از ابزار مناسب در محافل فرهنگی مذهبی به دنبال جذب حداکثری جوانان است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تولید محتوای ارزشی در فضایی که فیلم های ضد ارزشی در حال جولان دهی هستند بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز در کشور ما فیلم های هالیوودی بدون هیچ هزینه ای در اختیاز جوانان ما قرار دارد و با این اوصاف جشنواره فیلم عمار تنها سلاحی است که می تواند در برابر این تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به عنوان پیشتاز مقابله با اینگونه آثار قد علم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا