ویژه 9 دی/ 33/ فرمانده سپاه فریدونکنار

بعضی ها برای فرار از جریان فتنه این خرابکاری را یک حادثه معرفی می کنند

بصیر، سیدولی میرشفیعی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به اهداف دشمن در راه اندازی فتنه ۸۸، اظهار داشت: فتنه ۸۸ نامشروع، غیرقانونی و ضد منافع ملی بود، اهداف و برنامه فتنه‌ گران در جهت خواسته‌ها و منافع استکبار پیش می رفت تا اینکه منافع ملی را با ضرر مواجه کرد.

وی با بیان اینکه حرکت فتنه در تقابل با جمهوری اسلامی ایران بوده و صرفا یک اعتراض نبود، اذعان داشت: به وجود آوردن این حادثه بزرگ، اقدامی براندازانه علیه نظام همراه با اطلاعیه های متفاوت، اردوکشی های خیابانی و جنگ داخلی بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر اینکه دشمنان ما هم تحریم ها را در راستای این جریان ها افزایش دادند، خاطرنشان کرد: اگر آمار تحریم ها را بررسی کنیم جریان جهشی بسیار معنا داری بعد از این جریان خرابکارانه شاهد بودیم.

میرشفیعی در ادامه با اشاره به نقش همراهی سرویس های بیگانه در تحریک مردم و کشاندن آنها به خیابان ها، گفت: برخی ها که در فتنه غوطه ور شده بودند بعد از ۹ دی فهمیدند که فتنه یک حادثه نبود بلکه یک جریان طراحی شده از سوی استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه بعضی ها برای فرار از جریان فتنه این خرابکاری را یک حادثه معرفی می کنند، اظهار داشت: این فتنه یک کار مخملین طراحی شده از سوی استعمار جهت خسارت به ملت ایران بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید به نقش رهبری در این فتنه اذعان داشت: درست است که این حرکت خودجوش و مردمی، فراتر از تفکر خواص بوده است اما نقش حکیمانه رهبری را در جهت منافع ملی و تقویت استراتژی بلند مدت انقلاب شاهد بودیم.

میرشفیعی یادآور شد: تا روزی که فتنه گران به اعتقادات مردم حمله ور نشدند با آنها مدارا شد اما وقتی که به ارزش های  مذهبی و اقتدار ملت ایران جریانی چون فتنه وارد هجمه شد مردم ۹ دی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه فتنه آمریکایی با حضور یکپارچه مردم در ۹ دی منجر به شکست شد، خاطرنشان کرد: ۹ دی محصول تفکر اسلامی مردمی است که در دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت امام حسین(ع) به میدان آمدند.

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه با تاکید بر اینکه بصیرت موجب جلوگیری از شکل گیری فتنه های بعدی می شود، تصریح کرد: ۹ دی روز اثبات پایبندی مردم به آرمان‌های امام، شهدا و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ از چهره بسیاری از انسان ها نقاب برداشت، گفت: ۹ دی در اذهان و افکار ما باید زنده بماند تا در مقابله با استکبارجهانی و زیاده خواهی های آنان ایستادگی کنیم، فتنه گران زمانی که از دستیابی به هدف خود ناامید شدند به دنبال این بودند که مردم را در برابر یکدیگر قرار دهند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا