سفیر سابق ایران در برزیل در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز

عربستان زودتر از بقیه کشورهای عضو اپک زمین گیر می شود/ تحریم، آمریکا را به پای میز مذاکره کشانده است

به گزارش بصیر، عبدالعلی توکلی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: ادبیات ما در میز مذاکره باید برمبنای تفکری شهدا باشد، همانطوری که شهدا از مواضع خود در جنگ با استکبار عقب ننشسته اند، ما نیز در این مذاکرات عقب نشینی نمی کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم، آمریکا را به پای میز مذاکره کشانده است، تصریح کرد: تحریم ۳۵ ساله آمریکا هیچ اثری بر ایران نداشته است اما این کشور را با بحران های فرگوسن و نیویورک مواجه کرد.

سفیر سابق ایران در برزیل، موزامبیک و تانزانیا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا هرگز از مسیر اصلی خود خارج نمی شود، خاطرنشان کرد: آمریکا مجبور به پذیرفتن شرایط ایران اسلامی ایران است و چاره ای جز این هم ندارد.

توکلی با اشاره به اتفاق های اخیر در کاهش قیمت نفت و شیطنت عربستان در افزایش تولیدات خود، تاکید کرد: پیش بینی من این است که عربستان زودتر از بقیه کشورهای عضو اپک زمین گیر می شود و اولین شکست خورده این موضوع لقب خواهد گرفت.

این کارشناس سیاسی وزارت خارجه کشورمان افزود: این هم یک نوع تحریم برای کشورمان است باید مقاومت کنیم و قطعا پیروزی برای کشور ما رقم می خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا