مدیربرنامه نیلسون درخشان را تهدید کرد

بصیر، بهداد بیات درباره مصاحبه منتشر شده از حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از روزنامه‌ها، گفت: درخشان چند روز پیش در صحبت‌هایی که از طریق رسانه‌های ورزشی منتشر شده بود گفته بود که سوشا مکانی سرمایه ملی ایران است و ما به دلیل اینکه این اظهارنظرهای سرمربی پرسپولیس شخصی بود به آن پاسخی ندادیم اما امروز از قول او مصاحبه‌ای چاپ شده که گفته نیلسون برای پول از پرسپولیس جدا شده است.

وی ادامه داد: این موضوع را شدیداً تکذیب می‌کنم و برای حرف‌هایم هم سند دارم. مسعود همامی دروازه‌بان جدید پرسپولیس در مصاحبه‌ای که انجام داد و همه رسانه‌های ورزشی آن را منتشر کردند گفته بود که درخشان ۲۰ روز پیش با من برای حضور در پرسپولیس صحبت کرده بود و حتی پیش از این مسائل هم صحبت با حسن رودباریان برای حضور در پرسپولیس تأیید شده بود.

مدیربرنامه‌های نیلسون بیان داشت: این مسئله جدایی نیلسون به خاطر پول را شدیداً تکذیب می‌کنم چرا که اگر نیلسون به خاطر پول قصد جدایی از پرسپولیس را داشت باید توافقاتی صورت می‌گرفت اما باشگاه پرسپولیس قرارداد نیلسون را یک طرفه فسخ کرد و امیدوارم که دیگر از این حرف‌ها درباره نیلسون مطرح نشود چرا که اگر این حرف‌ها ادامه پیدا کند آن وقت من مجبور می‌شوم حرف‌های دیگری بزنم.  درخشان نباید دیگر اینگونه حرف‌ها را مطرح کند

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا