شهرستان شدن دابودشت لطمه‌ای به آمل نمی زند

بصیر، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در ابتدای این نشست از تلاش خبرنگاران حاضر که برای اعتلای نام ایران اسلامی قلم می‌زنند تشکر و قدردانی کرد و با بیان اینکه رسانه نقش زیادی در سربلندی ایران اسلامی دارد، گفت: اکنون که کشورمان درآرامش و امنیت قراردارد بزرگترین مسئولیت شما عزیزان رسانه‌ای دعوت مردم به حفظ این آرامش و امنیت است.

وی همچنین بر تلاش و دعوت رسانه‌ها از مردم در خصوص مراعات تقوای الهی، شئونات اسلامی و همچنین دقت بر روشنگری سیاسی تاکید بسیاری داشت.

امام جمعه دابو و دشت سر شهرستان آمل با اشاره به اینکه نسبت به شناساندن حماسه ۶ بهمن تلاش‌های بیشتری باید صورت گیرد، گفت: به تصویر کشیدن و به قلم بردن در خصوص حماسه عظیم ۶ بهمن بی تردید باید به شکل اساسی‌تری انجام شود تا این حماسه هر چه بیشتر به مردم شناسانده و انتشار یابد.

وی همچنین تصریح کرد: اگر امروز غرب در خصوص ایران به اضطراب افتاده یکی از دلایلش تاثیر گذاری بلندگوی رسانه در ایران است که نباید به راحتی از نقش آفرینی آن گذشت.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این نشست به مساله “شناسنامه آمل” اشاره کرد و با تاکید بر توجه و عنایت بیشتر مسئولان و رسانه‌ها در این امر گفت: متاسفانه هنوز این شهر را با آن تاریخ عظیمی که دارد و بزرگانی که در آن زندگی می کردند به درستی به همه مردم نشناساندیم.

 

حجت الاسلام مهدی تقی زاده درباره فعالیت یک ساله خود به عنوان امام جممه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: در طی این ۱۳ ماهی که از آغاز فعالیت و خدمتم در این شهر گذشته، الحمدالله با مردم و مسئولان بخش ارتباطات خوبی صورت گرفته و این بر اساس رویکرد وحدت و وفاقی است که بین اهالی این منطقه وجود دارد.

وی افزود: از اولین روز ورودم سعی در پرداختن بر مسایلی که مقام معظم رهبری(حفظه) بر آن تاکید دارند داشتم؛ هم در مسائل فرهنگی و هم مسایل اقتصادی سعی کردیم مشکلات را تا آنجا که از دستمان بر می آید مرتفع سازیم.

امام جمعه دابودشت درباره فرهنگ حجاب و عفاف با بیان اینکه امروز بی حجابی در جامعه بی داد می کند و چرا به طور مثال باید بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی ایران، تداخل زن و مرد را در عروسی‌ها داشته باشیم، گفت: اگر آلودگی هوا مهم است باید بدانیم مساله بی حجابی نیز اثرگذاری منفی اش بیشتر از آب وهوا و رسیدگی به آن هم مهم تر است.

 

حجت الاسلام مهدی تقی‌زاده از روند ساخت مصلی نماز جمعه گفت و تصریح کرد: در مورد ساخت مصلی مسائلی مطرح بود که باید همگی بر سر سفره وحدت بنشینیم و شاهد ساخت این پروژه مهم باشیم.

وی همچنین در مورد مطرح شدن موضوع شهرستان شدن دابودشت گفت: این کار از جمله برنامه‌هایی بود که از ابتدای ورودم آن را مطرح کردم و اعتقاد دارم هیچ لطمه‌ای به شهرستان آمل نمیزند؛ شاید این اتفاق پنج یا ۱۰ سال دیگر بیفتد ولی انشالله تا استقرار ادارات مربوط، همچنان مساله شهرستان شدن را پیگیری می‌کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر در پایان با اشاره به برخی از افراد که می‌خواهند وارد انتخابات شوند، گفت: از این عزیزان می‌خواهیم تا با زبان انتقاد ورود پیدا نکنند؛ چرا که ما از یک طرف مردم را به وحدت دعوت می‌کنیم و از سمت دیگر متاسفانه برخی‌ها با انتقاد از بقیه دارند بر ایجاد این حس خلل وارد می‌کنند؛ از همه می خواهم که به موقع و بر اساس کارها و سوابق خود وارد انتخابات شوند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا