گزارش AFC از بازی و گل سردار آزمون

بصیر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها گل بازی دوستانه بین دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق را که به پیروزی ایران منجر شد، به ثمر رساند.

آزمون ۱۰ دقیقه پس از شروع نیمه دوم برای ایران که شروعی کند در مسابقه داشت، گلزنی کرد. در دو موقعیت توپ به تیرک دروازه اصابت کرد. اولین بار شوت وحید امیری و دومین بار هم شوت وریا غفوری به تیر دروازه اصابت کرد تا آه هواداران ایرانی را که برای تماشای این مسابقه آمده بودند، برآورد.

در دقیقه ۵۵ آزمون پس از در هم شکستن دفاع تیم ملی عراق و با یک ضربه بیرون پا، تک گل این مسابقه را به ثمر رساند و به سمت نیمکت ایران دوید تا گلش را با آنها جشن بگیرد.

کارلوس کی‌روش، دقایقی بعد محسن فروزان در دروازه ایران تحت فشار حملات شدید عراقی‌ها قرار گرفت و یک ضربه پنالتی نیز نصیب این تیم شد.

با این حال یونس محمود، ضربه پنالتی‌اش را به اوت فرستاد تا این فرصت تساوی برای عراقی‌ها از دست برود.

پنج دقیقه بعد یونس محمود یک فرصت طلایی دیگر به دست آورد اما این بار توپش از کنار دروازه به بیرون رفت./ع

هر دو مربی در نیمه دوم دست به تغییراتی زدند اما این تغییرات تأثیری در نتیجه بازی نداشت و ایران پیروز این مسابقه شد. وحید امیری می‌توانست در دقایق پایانی نتیجه را تغییر دهد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

ایران یازدهم ژانویه (۲۱ دی) اولین بازی‌اش را در مسابقات جام ملت‌های آسیا مقابل بحرین در گروه C انجام خواهد داد؛ در حالی که عراقی‌ها دوازدهم ژانویه در بریسبین در گروه B به مصاف اردن خواهد رفت.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا