فراخوان ارسال آثار به اولين جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر”

بصیر،دبیر اولین جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر” گفت: زمان ارسال آثار به این جشنواره از امروز آغاز و در تاریخ ۳ بهمن ماه به پایان می رسد و پس از داوری و انتخاب آثار برگزیده، مراسم اختتامیه آن ۷ بهمن انجام می گیرد که مکان اختتامیه جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر”/ ۶بهمن ماه سال ۱۳۶۰ روزی بود که منافقان از خدا بی خبر با خیال آنکه مردم آمل با آنها در توطئه ای که چیدند همکاری می کنند و راحت می توانند کنترل شهر را به دست گیرند به این شهر حمله می کنندولی مردم هوشیار آمل دلاورانه در مقابل آنها ایستادگی کرده و با ساخت هزاران سنگر در سطح شهر به مقابله با آنها پرداختند که در این مقاومت جانانه ۴۰ نفر از بهترین بندگان خداوند در دفاع از ارزش های والای اسلامی ایرانی به فیض عظمای شهادت رسیدند.

این حماسه آنقدر بزرگ بود که امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود از آمل و حماسه ی مردمش به نیکی و با اهمیت یاد کرد.

به همین مناسبت و برای گرامی داشت این حماسه عظیم مردم شهرستان آمل در ۶ بهمن سال ۶۰ ، اولین جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر” با همکاری سپاه ناحیه آمل، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل، کانون امام علی (ع ) و همچنین ستاد بزرگداشت حماسه ۶ بهمن برگزار می شود.

 در همین رابطه گفتگویی را ترتیب دادیم با دبیر اولین جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر” تا از آخرین اطلاعیه های این جشنواره باخبر شویم.

جشنواره هزار سنگر

سید مصطفی صادقی در ابتدا با بیان اهداف برگزاری این جشنواره گفت: تبیین و تبلیغ حماسه ۶ بهمن آمل، گرامیداشت یاد و خاطره ی این حماسه عظیم، گرامیداشت یاد و خاطره ی ۴۰ شهید این حماسه و همچنین شناسایی وبلاگنویسان ارزشی استان مازندران از اهداف اصلی این جشنواره می باشد.

وی در ادامه زمینه های آثار ارسالی به جشنواره با موضوع حماسه ۶ بهمن آمل را به ترتیب ادبی، گرافیکی و رسانه ای اعلام کرد و افزود: در زمینه ادبی منتظر شعر، خاطره و دلنوشته هم استانی های عزیزمان خواهیم بود و در زمینه گرافیکی نیز پذیرای پوستر، نقاشی و عکس هستیم. ضمن آنکه در بخش آثار رسانه ای، کلیپ صوتی، کلیپ ویدئویی و وبلاگ را خواهیم داشت.

 دبیر اولین جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر” افزود: زمان ارسال آثار به این جشنواره از امروز شنبه ۱۳ دی ماه آغاز و در تاریخ ۳ بهمن ماه به پایان می رسد و پس از داوری و انتخاب آثار برگزیده، مراسم اختتامیه آن ۷ بهمن انجام می گیرد که مکان اختتامیه جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

سید مصطفی صادقی همچنین گفت: اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری “هزار سنگر” در سطح استان مازندران برگزار می شود و به یاری خداوند متعال از سال های آینده در سطح کشوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از همه هم استانی های عزیز به شرکت در این جشنواره، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این جشنواره به آدرس hezar-sangar.irمراجعه و از آخرین اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوند.

هزارسنگر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا