نیلسون پاسخ ادعای درخشان را می‌دهد

بصیر، بهداد بیات در خصوص بازگشت نیلسون به تهران گفت: نیلسون شب گذشته به تهران برگشت و باشگاه باید با او به توافق برسد چرا که قرارداد نیلسون را یکطرفه فسخ کردند و از نظر مالی باید با او توافق کرده و او را راضی کنند.

وی درباره صحبت‌های امروز حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس در رادیو ورزش که گفته بود نیلسون خودش نخواسته در پرسپولیس بماند و مسائل مالی را دلیل جدایی این دروازه‌بان برزیلی عنوان کرده ادامه داد: به صحبت‌های او توجه نمی‌کنیم و پاسخ‌مان را در مصاحبه قبلی درخشان داده‌ایم. او یک بار من را عامل جدایی نیلسون دانست و یک بار هم گفت که او به دلیل پول رفته و حتی یک بار دیگر مصاحبه کرد و گفته بود که سوشا مکانی سرمایه ملی است و همه می‌دانند که نیلسون به چه دلیل از پرسپولیس رفته است.

مدیر برنامه‌های نیلسون خاطرنشان کرد: حالا این دروازه‌بان برزیلی به ایران آمده و خودش پاسخ درخشان را می‌دهد. او امروز به باشگاه خواهد رفت تا درباره همه موارد صحبت کند و خودش بهترین پاسخ را به این ادعاها خواهد داد.

وی در پایان گفت: احتمالا جلسه امروز دوستانه برگزار نخواهد شد چرا که اگر قرار بود مسائل دوستانه برطرف شود در طی این مدت این کار انجام می‌شد اما فکر می‌کنم امروز مسائل دوستانه پیش نرود.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا