انتقاد رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار از مسئولان استان

درب هیئت قایقرانی استان در فریدونکنار ۷ ساعت هم باز نبوده است

DSC05764

بصیر، رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار با انتقاد از عملکرد مسئولان استان مازندران خواستار پاسخگویی آنها نسبت به برخی بی‌مهری های صورت گرفته از سوی آنها شد.

حمید امامی‌فر در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، با انتقاد از مسئولان استان، اظهار داشت: جوانان فریدونکناری در حالیکه در این رشته شایسته و مستعد هستند همواره مورد بی مهری مسئولان استان قرار گرفته‌اند و برخی از رفتارهای این مسئولان، موجب دلسردی برای‌ این ورزشکاران شده است.

وی اذعان داشت: متاسفانه در تاریخ ۱۲ مردادماه سال جاری مطلع شدیم که قرار است مسابقات قهرمانی کشور کاناپولو آقایان در رده بزرگسالان و جوانان در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی و در تاریخ ۱۴ همین ماه یعنی تنها دو روز بعد انجام شود.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با انتقاد از زمان اطلاع‌رسانی این مسابقه مهم به هیئت قایقرانی فریدونکنار، خاطرنشان کرد: هیچگونه اطلاع‌رسانی از سوی مسئولان استان به هیئت قایقرانی فریدونکنار به منظور معرفی ورزشکاران برای انجام تست و انتخاب تیم استان انجام نشد و در واقع با سهل‌انگاری و غرض‌ورزی برخی از افراد، یک تیم شهرستانی به عنوان استان مازندران در این مسابقات حضور پیدا کرد.

درب هیئت قایقرانی استان ۷ ساعت هم باز نشده است

رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار همچنین در ادامه با ابراز تعجب از بی مهری مسئولان استان، گفت: مدت ۷ ماه است که دفتر هیئت قایقرانی استان را در فریدونکنار اجاره، تجهیز و مستقر کردیم اما حتی برای ۷ ساعت هم درب این دفتر باز نشده است و مورد بی مهری و کم توجهی مسئولان هیئت استان قرار گرفت.

وی افزود: دلیل این امر را نمی دانیم، دفتر هیئت استان در فریدونکنار کاملا وجود خارجی دارد و رو‌به‌روی اسکله آن را اجاره کردیم اما امروز شاهد هشمین ماه بسته بودن درب این دفتر هستیم.

امامی فر اذعان داشت: استان در اجاره، تجهیز و استقرار این دفتر هیچ هزینه‌ای نکرده است و تمامی هزینه آن از سوی شرکت راهبران بندر فریدونکنار تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: آنها در استان مشکل داشتند و ما دفتر را به فریدونکنار آوردیم تا مشکل‌شان برطرف شود اما با وجود اینکه نیرو هم دارند همچنان فعالیتی در این دفتر صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار ادامه داد: زمانی هیئت استان در بابلسر مستقر بود و رئیس هیئت در آنجا حضور داشت اما با تغییر رئیس هیئت قایقرانی استان از بابلسر به نوشهر این دفتر را به درخواست آنها به فریدونکنار منتقل کردیم.

امامی‌فر اذعان داشت: می توانستیم این دفتر را به فریدونکنار نیاوریم اما به دلیل آنکه پایگاه واحدی در استان نداشتیم، به منظور سر و سامان دادن به ورزشکاران این رشته ورزشی هزینه ۹۰ میلیون ریالی را متقبل شدیم.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: از مسئولان فدراسیون قایقرانی کشور می خواهیم به منظور جلوگیری از دلسردی و بی‌انگیزه شدن جوانان و ورزشکاران فریدونکناری، برای احقاق حق مسلم آنان نسبت به بررسی موضوع اقدام نمایند.

شورای شهر ساخت دیوار باشگاه راهبران را رها کرد

وی همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی شهر فریدونکنار، گفت: در اوج تمرینات تیم‌های کاناپولو و کانو در اوایل مردادماه، با پیشنهاد اعضای شورای شهر دیوارها و پله‌های این باشگاه که در مجاورت رودخانه وسط شهر قرار داشت، تخریب و در دست تعمیر قرار گرفت.

امامی‌فر تصریح کرد: متاسفانه ورزشکاران قایقران ما برای رفت و آمد و تمرین دچار مشکل شدند، با نامه نگاری به عمل آمده این پله ها از سوی شهرداری ساخته اما دیوارهای باشگاه همچنان در همان وضعیت رها شد که به علت ناامنی در باشگاه‌ تیم‌هایمان به اجبار به آب‌بندان روستای بنه کنار رفته و تمرین می کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا