درخشان: کریمی فوتبال را بلد است

بصیر، حمید درخشان در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه علی کریمی امروز گل زیبایی زد و خیلی آماده است، گفت: کریمی فوتبال را بلد است و او فوتبال را در ریشه و خونش دارد.

در خشان در مورد اینکه علی کریمی در چه سمتی قرار است در پرسپولیس باشد، گفت: او در حال حاضر کنار ما هست و  در حال بررسی هستیم ببینم کجا می‌توانیم از او بهتر استفاده کنیم. خودش که چیزی نگفته و فقط گفته می‌خواهم بیایم.

در خشان در مورد حضور خانزاده در تیم ملی، گفت: به او تبریک می‌گویم البته می‌توانستیم نماینده‌های بیشتری در تیم ملی داشته باشیم ولی سلیقه سرمربی تیم ملی است که ما نماینده کمتری داشته باشیم و به سلیقه او احترام می‌گذاریم.

وی در مورد شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها، گفت: کار بسیار سختی در این مسابقات داریم امیدوارم که تیم ملی موفق شود اما نباید فکر کنیم کار راحت است. استرالیا میزبان است و تدارک زیادی برای موفقیت در این مسابقات دیده و ژاپن و کره جنوبی هم هستند البته تیم‌های دیگر شانس کمتری برای این بازی‌ها دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور بازیکن برزیلی در پرسپولیس گفت: بازیکن برزیلی که مد نظر ما بود حضورش منتفی شد زیرا رقم درخواستی او را باشگاه نمی‌توانست پرداخت کند و اکنون به یک بازیکن برزیلی دیگر گفته‌ایم که بیاید یک دفاع چپ مدنظرمان است.

وی در مورد جذب بازیکن فلسطینی و حضور او در جام ملت ها، گفت: مشکلی ندارد کارهای قرارداد انجام  شده و او بعد از جام ملت‌ها به تیم اضافه خواهد شد

درخشان در مورد اینکه نشاط اکرم مورد نظر او هست یا نه،گفت: خیر

وی در مورد حضور برزای در پرسپولیس گفت: برزای در تیم ملی حضور دارد  و حضورش در تیم ما نهایی شده است. در مورد شهاب زاهدی منتظریم ببینیم که کمیته پزشکی چه تصمیمی در مورد این بازیکن خواهد گرفت البته شهاب زاهدی زیر ۲۱ سال است و برزای عضو تیم امید است و رده‌های سنی آنها با هم فرق می‌کند و اینگونه نیست که برزای بخواهد جانشین او شود.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا