توهین وقیحانه “خبرآنلاین” به مقدسات و یادگاران دفاع مقدس

بصیر، خبرگزاری “خبرآنلاین”، امروز (چهارشنبه) یادداشتی از فردی به‌نام “حمیدرضا شاه‌محمدی” منتشر کرد که در آن به دو تن از صحابه خاص رسول خدا و یادگاران دفاع مقدس اهانت شده است.

نگارنده این یادداشت که در ‌تاریخ ۱۵ دی به رشته تحریر درآمده، با استفاده از ادبیات وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی و ضدانقلاب، حملات بی‌سابقه‌ای به نهادهای انقلابی و اتهاماتی گسترده به بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کرده است.

“خبر آن‌لاین” در این یادداشت، با سوءاستفاده از اظهارات احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق و سخنرانی حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، سپاه و بسیج را به فساد متهم کرده است.

نویسنده در فراز پایانی این یادداشت سراسر اهانت‌بار خود نوشته است: اگر چرخ‌های اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمان‌ها و ابوذرهای فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند.

توضیح خبر آنلاین درباره انتشار این توهین

خبر آنلاین نوشت: امروز مطلبی توسط یکی از بلاگرهای خبرآنلاین در وبلاگ خود مطلبی را در باره مفاسد اقتصادی منتشر کرد. از آنجا که خبرآنلاین این وبلاگها را که در اختیار چهره های فرهنگی و علمی و اجتماعی است قبل از انتشارکنترل نمی کند مطلب مزبور برای مدتی روی سایت ماند.

از آنجا که خبرآنلاین این وبلاگها را که در اختیار چهره های فرهنگی و علمی و اجتماعی است قبل از انتشارکنترل نمی کند مطلب مزبور برای مدتی روی سایت ماند.

بخشهایی از مطلب یادشده حاوی مضمونی بود که موردتایید خبرآنلاین نبود و به همین دلیل نیز از روی سایت حذف شد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا